Jotain näkyy, mutta väriä onko? Tuoreessa selvemmin näenOnpa ihania plussia tullu taas Imaskaa minut mukkaan!
Theran hui miten pitkä aika yrittää... Halit
Mie elän nyt dpo 8a ja ovistesti tännään nega, tosi haalea viivalainen, raskaustestissä tietty taas semmonen viivanpaikka mikä pc:ssä aina. En oo pitkään aikaan niitä uitellu niin taas tuntuu että voiskohan sittekki olla real deal, mutta tuskin. Vaan on tässä onneksi vielä aikaa jokunen päivä jännäillä.
Tuore:
Kuiva:
Voi, isot halit <3Onnea plussista & plussien aluista.
Tsemppiä yrittäville. Odottavan aika on pitkä. <3
Täällä kp 2.. Eli normaalia lyhyempi kierto tällä kertaa. Virallisesti siis 3 vuotta yrittämistä takana.
Jospa se kiinnittymislima?Ällökysymys, mutta dpo 6 ja eilen ollut tosi märkä olo ja tänään. Nyt aamulla tuli oikein kunnolla, runsaasti kellertävää vv.. Semmosta vähän juoksevaa antakaa ees milli toivoo, vai onks ihan normi loppukierron juttuja
Mut eikö se yleensä ole veristä? Tuo vv ei ollut yhtäänJospa se kiinnittymislima?
EIhän se kai kaikilla tule ulos asti..mullakin oli sellaista hädin tuskin veriviiroja runsaan vv seassa. Think positive!Mut eikö se yleensä ole veristä? Tuo vv ei ollut yhtään
Mulla on edelleenki tuota!Ällökysymys, mutta dpo 6 ja eilen ollut tosi märkä olo ja tänään. Nyt aamulla tuli oikein kunnolla, runsaasti kellertävää vv.. Semmosta vähän juoksevaa antakaa ees milli toivoo, vai onks ihan normi loppukierron juttuja
Itellä ainakin nyt molemmissa plussissa on joutunu käyttää pikkuhousunsuojaa, kun on ollu niin märät oltavat ja just sellasta kellertävää on jääny suojiin. Ollu myös vähän sellasta niinku hiivan alku oiretta, et on tuon märkyyden lisäksi tutunu kirvelyä. Missään raskaudessa en oo havainnu kiinnittymisvuotoa.Ällökysymys, mutta dpo 6 ja eilen ollut tosi märkä olo ja tänään. Nyt aamulla tuli oikein kunnolla, runsaasti kellertävää vv.. Semmosta vähän juoksevaa antakaa ees milli toivoo, vai onks ihan normi loppukierron juttuja
Kyllä mäkin erotan, mikäs dpo sulla oli? Täälläkin meni taapero just unille ja mä tulin sohvan nurkkaan katteleen testejä! Huomenna olet viisaampi!Theran kiitos toivosta
Välli mitä mie olen lukenu niin ei se kiinnittymisvuoto verta vaaji Ja eikös monella kiinnittymisen jäläkeen ala muutenki alapää holskaamaan enämpi...? Koska sie alat testaamaan? Mitä oloja sulla on ollu?
Mie hyökkäsin heti konneelle ko taapero nukahti ei se anna minun istua ruutun eessä ko se on herällä... Eri valoissa räpsin kuvia tuosta minun tikusta ja laitanpa spämmäyksen ilosta pari semmosta toivoa herättäävvää otosta tännekki
Vaikka eipä ne täällä näykkään niin hyvin ko luurissa
Toi ällötys on tuttua tästä taaperon odotusajasta. Oksensin KAIKESTA 20 viikkoa sitä ei kyllä haluaisi kenellekkään, mutta jos vauva sen vaatii niin kai sen sitten riskin ottaa että kärsii sen uudestaan joskus, hui! Ootko vielä testaillut, vai joko on tasavahvat viivaset?Pupelaattori, viivanen näkyy!!
Välli, mulla on ollu kokoajan hyvin kosteat olot, alamaha on kipee ja tissit kipeet..nyt ne on niin kipeet että yöllä pitää kääntää kylkee siten että nousee istumaan...ja eilen alko ällötys..mutta ei siitä enempää, pointti oli että hyvältä vaikuttaa!
Loppu pc:t niin tein digin raskaana 2-3 ja olihan ne viivaset eilen melkein jo tasavahvat..Toi ällötys on tuttua tästä taaperon odotusajasta. Oksensin KAIKESTA 20 viikkoa sitä ei kyllä haluaisi kenellekkään, mutta jos vauva sen vaatii niin kai sen sitten riskin ottaa että kärsii sen uudestaan joskus, hui! Ootko vielä testaillut, vai joko on tasavahvat viivaset?
Okei eli en valita! Huh!Loppu pc:t niin tein digin raskaana 2-3 ja olihan ne viivaset eilen melkein jo tasavahvat..
Mä taas kuopuksesta oksensin 38 viikkoa
UskallatVälli mullon nyt dpo8 Ollaan aika samoissa. Laskin just että jos nyt on tärpänny niin laskettu aika olis noin 12. syyskuuta
Voi vitsi ko tästä tuliski + Saa nähä uskallanako huomenna vielä uittaa...
Välli mulla oli pikkukakkosesta ekat oireet ennenkö oli plussaa testissä, niin alamahan vihlonta ja nännit oli ihan aavistuksen herkät. Mutta ei niistä olis voinu varmala sanoa että raskaana ollaan.
Vaikutat ihanalta ihmiseltä. <3 Toivottavasti saat vauvasi <3Iiks pupelaattori.. Sulla oikeasti on piinapäivät
Ja tuosta kuka mitenkin kauan on yrittänyt ja kehtaako valittaa. Niin jokaisella meillä on ristimme kannettavana. Eipä kukaan voi tulla sanoo että ei voi tuntua pahalta kun et oo niin ja niin kauan yrittänyt tai on jo ennestään lapsi/lapsia. Ei oikein voi päälle päin sanoa kenellä on se suurin suru. Ja ei kai se kilpailtava asia olekaan...
Minusta saa sanoa jos sillä hetkellä harmittaa kun menkat alkaa tai testi nega. Päästää höyryt ulos. Mitä niitä säilömään.
Tai jos aluksi pelottaa kun testi plussa... Kai sitä tukea voi antaa. Ei se oo muilta pois.
Toivon oikein kovasti kaikille sitä nyyttiä kellä on rakastava syli odottamassa. <3
Todellakin, oikeesti!! Hulluutta tää onVälli toivotaan että et stressais enempää. Tiedän tunteen kun ei voi itse mitenkään enää vaikuttaa kulkuun. Joko tulee lottovoitto tai ei. Etsii merkkejä... Epätietoisuus syö sisältä. Vauvakuume pitäis varmaan luokitella sairaudeksi.