Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ällökysymys, mutta dpo 6 ja eilen ollut tosi märkä olo ja tänään. Nyt aamulla tuli oikein kunnolla, runsaasti kellertävää vv.. Semmosta vähän juoksevaa :eek: antakaa ees milli toivoo, vai onks ihan normi loppukierron juttuja :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Onpa ihania plussia tullu taas :) Imaskaa minut mukkaan!

Theran hui miten pitkä aika yrittää... Halit :unsure:

Mie elän nyt dpo 8a ja ovistesti tännään nega, tosi haalea viivalainen, raskaustestissä tietty taas semmonen viivanpaikka mikä pc:ssä aina. En oo pitkään aikaan niitä uitellu niin taas tuntuu että voiskohan sittekki olla real deal, mutta tuskin. Vaan on tässä onneksi vielä aikaa jokunen päivä jännäillä.
Tuore:


Kuiva:
Jotain näkyy, mutta väriä onko? Tuoreessa selvemmin näen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elokulta2016
Kiitos kaikille lämpimistä ajatuksista. ootte kaikki kyllä aika ihania. :love: Toivotaan että tammikuu tuo monen monta pysyvää plussaa tähänkin pinoon. :X3:(y) Monella on vauvan mentävä kolo sylissä.:love:

Sehän se kun on miehen kanssa yksi terve tyttö että missä se mättää...lääkäri mainitsi jostain sukusoluista viimeksi kun makasin sairaalassa. Mutta mistä tuota tietää vaikka olisin vaan jo vanha ja kun pidemmälle ehtineelle vaaville tehtiin ruuminavaus ja ei mitään poikkeavaa löytynyt. :unsure:

Pupelaattori mulla alkoi näkyä dpo 11 tai 12 testissä. Eli toivoa on vielä. (y):love: Vaikkakin tiirasin tuota sun testiä niin minusta jotain tummaa tuossa märässä oli. :rolleyes:
 
Ällökysymys, mutta dpo 6 ja eilen ollut tosi märkä olo ja tänään. Nyt aamulla tuli oikein kunnolla, runsaasti kellertävää vv.. Semmosta vähän juoksevaa :eek: antakaa ees milli toivoo, vai onks ihan normi loppukierron juttuja :LOL:
Itellä ainakin nyt molemmissa plussissa on joutunu käyttää pikkuhousunsuojaa, kun on ollu niin märät oltavat ja just sellasta kellertävää on jääny suojiin. Ollu myös vähän sellasta niinku hiivan alku oiretta, et on tuon märkyyden lisäksi tutunu kirvelyä. Missään raskaudessa en oo havainnu kiinnittymisvuotoa.

Tiuhti ja Nasu 4+2
 
Theran kiitos toivosta :)

Välli mitä mie olen lukenu niin ei se kiinnittymisvuoto verta vaaji :) Ja eikös monella kiinnittymisen jäläkeen ala muutenki alapää holskaamaan enämpi...? ;) Koska sie alat testaamaan? Mitä oloja sulla on ollu?

Mie hyökkäsin heti konneelle ko taapero nukahti :) ei se anna minun istua ruutun eessä ko se on herällä... Eri valoissa räpsin kuvia tuosta minun tikusta ja laitanpa spämmäyksen ilosta pari semmosta toivoa herättäävvää otosta tännekki :)



Vaikka eipä ne täällä näykkään niin hyvin ko luurissa :ROFLMAO:
 
Theran kiitos toivosta :)

Välli mitä mie olen lukenu niin ei se kiinnittymisvuoto verta vaaji :) Ja eikös monella kiinnittymisen jäläkeen ala muutenki alapää holskaamaan enämpi...? ;) Koska sie alat testaamaan? Mitä oloja sulla on ollu?

Mie hyökkäsin heti konneelle ko taapero nukahti :) ei se anna minun istua ruutun eessä ko se on herällä... Eri valoissa räpsin kuvia tuosta minun tikusta ja laitanpa spämmäyksen ilosta pari semmosta toivoa herättäävvää otosta tännekki :)



Vaikka eipä ne täällä näykkään niin hyvin ko luurissa :ROFLMAO:
Kyllä mäkin erotan, mikäs dpo sulla oli? Täälläkin meni taapero just unille ja mä tulin sohvan nurkkaan katteleen testejä! ;) Huomenna olet viisaampi!

En tiedä koska alkais testaan, pettymyksiä on sen verran että jotenkin ei anna edes itsensä toivoa mitään. (Hävettää valittaa, ei ole tarkotus loukata ketään vuosia yrittäneitä <3 ) paljon viivasia mutta sitten aina kuitenkin menkat. :( hitsi, ehkä dpo 9 koitan silti.
Oloja ei oikeestaan muuta kun alamahan koskeminen.. Ja kun taapero hyppii päällä ja osuu tissiin ni sattuu mutta se voi tosin olla ihan normia loppukierrosta. Mutta näin täydellistä unta toissayönä :cry:
 
Pupelaattori, viivanen näkyy!!(y)
Välli, mulla on ollu kokoajan hyvin kosteat olot, alamaha on kipee ja tissit kipeet..nyt ne on niin kipeet että yöllä pitää kääntää kylkee siten että nousee istumaan...:confused:ja eilen alko ällötys..mutta ei siitä enempää, pointti oli että hyvältä vaikuttaa!(y)
Toi ällötys on tuttua tästä taaperon odotusajasta. Oksensin KAIKESTA 20 viikkoa :( sitä ei kyllä haluaisi kenellekkään, mutta jos vauva sen vaatii niin kai sen sitten riskin ottaa että kärsii sen uudestaan joskus, hui! Ootko vielä testaillut, vai joko on tasavahvat viivaset? :geek::love:
 
Toi ällötys on tuttua tästä taaperon odotusajasta. Oksensin KAIKESTA 20 viikkoa :( sitä ei kyllä haluaisi kenellekkään, mutta jos vauva sen vaatii niin kai sen sitten riskin ottaa että kärsii sen uudestaan joskus, hui! Ootko vielä testaillut, vai joko on tasavahvat viivaset? :geek::love:
Loppu pc:t niin tein digin:whistle: raskaana 2-3 ja olihan ne viivaset eilen melkein jo tasavahvat..:)
Mä taas kuopuksesta oksensin 38 viikkoa:rolleyes:
 
Välli mullon nyt dpo8 :) Ollaan aika samoissa. Laskin just että jos nyt on tärpänny niin laskettu aika olis noin 12. syyskuuta :)

Voi vitsi ko tästä tuliski + :love: Saa nähä uskallanako huomenna vielä uittaa...

Välli mulla oli pikkukakkosesta ekat oireet ennenkö oli plussaa testissä, niin alamahan vihlonta ja nännit oli ihan aavistuksen herkät. Mutta ei niistä olis voinu varmala sanoa että raskaana ollaan.

E: Plääh, viiva ei miehennähtävä..
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Välli
Välli mullon nyt dpo8 :) Ollaan aika samoissa. Laskin just että jos nyt on tärpänny niin laskettu aika olis noin 12. syyskuuta :)

Voi vitsi ko tästä tuliski + :love: Saa nähä uskallanako huomenna vielä uittaa...

Välli mulla oli pikkukakkosesta ekat oireet ennenkö oli plussaa testissä, niin alamahan vihlonta ja nännit oli ihan aavistuksen herkät. Mutta ei niistä olis voinu varmala sanoa että raskaana ollaan.
Uskallat:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Iiks pupelaattori.. Sulla oikeasti on piinapäivät:D

Ja tuosta kuka mitenkin kauan on yrittänyt ja kehtaako valittaa. Niin jokaisella meillä on ristimme kannettavana. Eipä kukaan voi tulla sanoo että ei voi tuntua pahalta kun et oo niin ja niin kauan yrittänyt tai on jo ennestään lapsi/lapsia. Ei oikein voi päälle päin sanoa kenellä on se suurin suru. Ja ei kai se kilpailtava asia olekaan...
Minusta saa sanoa jos sillä hetkellä harmittaa kun menkat alkaa tai testi nega. Päästää höyryt ulos. Mitä niitä säilömään. :D
Tai jos aluksi pelottaa kun testi plussa... Kai sitä tukea voi antaa. Ei se oo muilta pois. :)

Toivon oikein kovasti kaikille sitä nyyttiä kellä on rakastava syli odottamassa. <3
 
Iiks pupelaattori.. Sulla oikeasti on piinapäivät:D

Ja tuosta kuka mitenkin kauan on yrittänyt ja kehtaako valittaa. Niin jokaisella meillä on ristimme kannettavana. Eipä kukaan voi tulla sanoo että ei voi tuntua pahalta kun et oo niin ja niin kauan yrittänyt tai on jo ennestään lapsi/lapsia. Ei oikein voi päälle päin sanoa kenellä on se suurin suru. Ja ei kai se kilpailtava asia olekaan...
Minusta saa sanoa jos sillä hetkellä harmittaa kun menkat alkaa tai testi nega. Päästää höyryt ulos. Mitä niitä säilömään. :D
Tai jos aluksi pelottaa kun testi plussa... Kai sitä tukea voi antaa. Ei se oo muilta pois. :)

Toivon oikein kovasti kaikille sitä nyyttiä kellä on rakastava syli odottamassa. <3
Vaikutat ihanalta ihmiseltä. <3 Toivottavasti saat vauvasi <3
 
Välli toivotaan että et stressais enempää. Tiedän tunteen kun ei voi itse mitenkään enää vaikuttaa kulkuun. Joko tulee lottovoitto tai ei. Etsii merkkejä... Epätietoisuus syö sisältä. Vauvakuume pitäis varmaan luokitella sairaudeksi. :D
 

Yhteistyössä