+1,3 kg.
Joo, että semmosta. Onneksi on kaikki jouluruuat ja herkut loppu.
Mä painan 67 mutta ideana ei ole laihtua vaan yrittää pysyä edes suht samoissa lihoissa sytostaattihoidoista huolimatta.Lisätään vielä: 2 viikkoa sitten painoa oli 64 kg ja tavoitepaino 50 kg.
Prikulleen sama täällä.-0,2kg
Mikä tibiksellä? Tsemppiä!Mä painan 67 mutta ideana ei ole laihtua vaan yrittää pysyä edes suht samoissa lihoissa sytostaattihoidoista huolimatta.
Lymfooma eli imukudossyöpä.Mikä tibiksellä? Tsemppiä!
No voi saakeli. Jaksamista ja tsemppiä hoitoihin, häätäkäähän mokoma pirulainen pois! Toivottelen samalla parempaa ensi vuotta sinulle <3Lymfooma eli imukudossyöpä.
Rättis kävi kakilla?DAY 2
-0,2kg
Ei tarvitse olla noin niuho. Mua käskettiin äymään joka aamu puntarilla ennenko syön. Sen on riitettävä.Alle yhden kilogramman muutoksista on turha raportoida, koska ne mahtuvat päivittäisen vaihtelumarginaalin sisään. Vai lupautuuko punnitusryhmä ulostamaan pikkupapanoina ja virtsaamaan max. espressokupillisen kerrallaan. Ja hikoillakin pitäisi tasaisesti...
Mulla on keuhkojen välikarsinassa kaksi kasvainta (suurentuneita imusolmukkeita siis). Toinen pienempi ja toinen kolmetoistasenttinen.- 1 kg 200g
Miten tuo imusolmukesyöpä oireili ja näkyikö verikokeessa miten? Paranemisia!