No, mikä oli paskin joululahja tänä vuonna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pukkipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En sanoisi että paska, mutta vähän hymyilytti kun paketin auksisin. Mummulta valittujen palojen kirja jostain 1997 vuodelta, jossa neljän eri romaanin lyhennetty versio voi mummua

Sain anoppikokelaaltani kynttilälyhdyn ja kynttilöitä. Olisin muuten rakastanut tätä huomionosoitusta, koska tiedän, etten ole mieluisa miniä, mutta oli jättänyt niihin hintalaput. Ei voinut olla vahinko, koska hintalappu oli valtava. Hinta oli halpa. Väkisin tuli mieleen että halusi osoittaa, että näin halpana sinua pidän. (4,90)

Sain anoppikokelaaltani kynttilälyhdyn ja kynttilöitä. Olisin muuten rakastanut tätä huomionosoitusta, koska tiedän, etten ole mieluisa miniä, mutta oli jättänyt niihin hintalaput. Ei voinut olla vahinko, koska hintalappu oli valtava. Hinta oli halpa. Väkisin tuli mieleen että halusi osoittaa, että näin halpana sinua pidän. (4,90)
Mitä sinä annoit anoppikokelaalle, muistitko irrottaa halvoista lahjoista hintalaput?

Sain enolta ruman villapaidan kun avasin paketin nostin paidan kasvojeni eteen ja nauroin siskon kanssa kuinka ruma se paita oli.. Piti sitte pokkana kehua sitä villapaitaa siinä.. :D

Älä huoli, aikoinaan kun vielä mulla oli anoppi joka "varasti" hänen vanhimman poikansa, antoi mulle joululahjaksi semmoisen pienen sokerittoman suklaalevyn, ja mulla ei ollut edesw diabetesta. Olikohan sen hinta kaupassa vähän yli euro...muut sai mahtavat joululahjat...kun näytin suklaalevyä eksälle, sanoi hän vaan, et saithan sä jotakin edes..voi sanonko.. :D :D

Yhteistyössä