Suomalaiset miehet, on ne vaan niin ällötäviä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juntit juopot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en ole juonut alkoholia kahteen vuoteen, tippaakaan.

En ole facebookissa.

En kuse nurkille.

En käy kuppiloissa.

En örvellä.

En rellestä.

Hygieniasta huolehdin taatusti peremmin kuin sinä.

Aivoissani liikkuu kaikkea muuta kuin viina ja tupakka, joita en eds kumpaakaan käytä.

Ei tosin ole vaimoakaan, kokkaan ihan itse.

Naiset eivät kaipaa kaltaistasi kunnon miestä, vaan ihana renttu sen olla pitää.

Nii just. Minunki ukkokulta juoksee lähes joka viikonloppu kuppiloissa, oikein kiertää kuppiloita ympäri Suomen. Karvahirviö se on kanssa, hiukset pitkät ja partakin löytyy. Ei se kyllä örvellä tuoppi kädessä eikä kuse nurkkiin, sille kun maksetaan siitä kuppiloiden kiertämisestä.. Ja aika pitkien matkojen takaa ajaa yöllä kotiin

En tunnista miestäni tuosta kuvauksesta lainkaan.
Ei ryyppää joka viikonloppu, jos ottaakin jotain niin harvemmin kännissä on. Eilen joi kolme olutta.
Hän ei ole facessa, eikä tule ikinä liittymään siihen.
Hän on mahtava isä, ihana aviomies, moniosaaja alallaan, siisti ja komea, huolehtii itsestään, on luotettava ja turvallinen. Huippu äijä kaikin puolin!

Mä taas en ottaisi mistään hinnasta mitään...you know.

Te naiset , jotka moititte suomalaisia miehiä . kaikki ei toki ole örveltäjiä eikä sikoja. jos haluaisitte tavata kunnollisen miehen tässä teille sellainen keski-pohjanmaalta. ensinnäkin olen toki joskus ottanut kuppia ja jopa humalaan, mutta se ei vaan tuntunut omalta jutultani ja tupakkaakin olen joskus kokeillut, että kokemusta on siltäkin pohjalta. olen 50 v sinkku ja haluaisin löytää samantyyppisen naisen omaksi kullakseni , mutta taitaa naisellekin se kuppi maittaa , siinä kuin miehellekin ainakin niiden mielestä, jotka ei ota kuppia ei arvosteta tarpeeksi, vaikka ei ole lainkaan tiukkapipo ja uskovainen , joten kysyisin mitä te sitten haluatte mieheltä juoppoa ihhoatte, mutta raitista pidätte outona jne. kertokaa minulle, jos muutatte mielenne ja haluatte tutustua raittiiseen suht hyv, näköiseen mieheen suunnatkaa keski-pohjanmaalle katseenne. voin vannoa ettette pety. nim oinaspoika.

Marokkolaiset miehet on parhaita, ne ei juo ja tiskaa. On muuten tosi! Pilveä polttaa juu ja karvoja kasvaa korvissakin, mutta ei muuten juo tai tiskaa. Kannattaa ainakin kokeilla.

Vai marokkolaisia miehiä te suomalaiset naiset arvostatte, kyllä koto
suomestakin löytyy sellainen joka täyttää tiskikoneen ja tarvittaessa
tiskaa ja käy asioilla ja jopa silittää vaatteet ja pesee tarvittaessa
pyykit, ei siihen välttämäti marokkolaista miestä. ovathan ne tietenkin
eksoottisen näköisiä näin pohjoismaalaisen näkökulmasta. mutta
älkää tappako suomalaisia miehiä sukupuuttoon,kun haluatte
halveksia meitä suomimiehiä. mikä niissä marokkolaisissa
vetää teitä suomimimmejä. eihän viime talvi ja jatkosodissa
naiset haikaillu marokkolaista miestä, miksi sitten nykyään.
silloin viime sodan aikana oli suomi mies hyvässä kurssissa
kun puolusti maata- eikö suomi mies ole mitään nykyään
häh. meinaatteko tappaa suomi rotu sukupuuttoon-

Tulkaa maalle. Täällä ne kunnon miehet on. Täältä on pitkä matka kapakkaankin.

Suurin osa suomalaisista miehistä, on ne vaan niin säälittävän yököttävää sakkia. Miettikää nyt hei vähän, kuinka monta kunnon miestä jotka ei juo joka viikonloppu, te tunnette??? Kuppilat on täynnä näitä ruokottomia örveltäjiä. Facebookin päivityksistä näkee että viina maistuu ja elämä on sitä että missä seuraavana viikonloppuna taas rellestetään, kustaan nurkille ja hygienia on mitä on.

Kyllä niin alkoi taas ärsyttämään suomalaiset ruokottomat juntit joiden aivoissa ei liiku muu kuin viina ja tupakka. Suurimmalla osalla näistä on vielä vaimot jossain, niin missä, kotona kokkaamassa? Huhhuh. Hävettää teidän suomalaisten miesten puolesta!
Mitä sitte?

AP:n onneksi maahan on juuri tullut 30000 kikkarakarvamiestä, harmi vaan että ovat kaikki alaikäisiä joten muutaman vuoden ap joutuu odottelemaan.

Joo. Aapeen harmiksi me ollaan aika ällöjä. Juodaan liikaa, poltetaan liikaa, haistaan pahalle ja jos ei, niin rakastuneina me ollaan maailman tyhmimpiä otuksia.

Vastapainoksi sit me ei niin piitata aapeen raskausarvista, imettäneistä riipputisseistä, reisiin kerääntyvästä selluliitista, miljoonasta purkista kylppärikaapissa, kaikkialle tungetuista tuoksukynttilöistä ja me siedetään kohtuullinen määrä nalkutusta, etenkin menkkojen aikaan tai vaihdevuosina.

Täs viimeisen jääkauden jälkeisinä vuosina me suomalaiset miehet ny vaan ollaan sopeuduttu semmoisiin asioihin kuin pakkanen, räntäsade, pimeys, pieni kikkeli, vittumainen pomo ja suomalainen nainen.

Noi on luonnonvoimia joille me ei voida mitään.

Ei ole niin laajaa otantaa muiden maiden miehistä, että osaisin sanoa, ovatko suomalaiset miehet jotenkin erityisen ällöttäviä.
Veikkaisin, että eivät. Samanlaisia ne ovat kaikkialla: pierevät ja haisevat ja jättävät kenkänsä keskelle eteistä.

Ei ole niin laajaa otantaa muiden maiden miehistä, että osaisin sanoa, ovatko suomalaiset miehet jotenkin erityisen ällöttäviä.
Veikkaisin, että eivät. Samanlaisia ne ovat kaikkialla: pierevät ja haisevat ja jättävät kenkänsä keskelle eteistä.
Tosta viimeksimainitusta on mahdollista mahdollista päästä sopimukseen.
Mut sukat on reviirinmerkkaussukkia. Niihin ei puututa.

Kyllä mä muutaman hyvän suomalaisenkin miehen tiiän.:love:

Minä en ole juonut alkoholia kahteen vuoteen, tippaakaan.

En ole facebookissa.

En kuse nurkille.

En käy kuppiloissa.

En örvellä.

En rellestä.

Hygieniasta huolehdin taatusti peremmin kuin sinä.

Aivoissani liikkuu kaikkea muuta kuin viina ja tupakka, joita en eds kumpaakaan käytä.

Ei tosin ole vaimoakaan, kokkaan ihan itse.

Just siks sulla ei ole vaimo kun et rellestä etkä örvellä.

Yhteistyössä