Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä en ole juonut alkoholia kahteen vuoteen, tippaakaan.
En ole facebookissa.
En kuse nurkille.
En käy kuppiloissa.
En örvellä.
En rellestä.
Hygieniasta huolehdin taatusti peremmin kuin sinä.
Aivoissani liikkuu kaikkea muuta kuin viina ja tupakka, joita en eds kumpaakaan käytä.
Ei tosin ole vaimoakaan, kokkaan ihan itse.
Mitä sitte?Suurin osa suomalaisista miehistä, on ne vaan niin säälittävän yököttävää sakkia. Miettikää nyt hei vähän, kuinka monta kunnon miestä jotka ei juo joka viikonloppu, te tunnette??? Kuppilat on täynnä näitä ruokottomia örveltäjiä. Facebookin päivityksistä näkee että viina maistuu ja elämä on sitä että missä seuraavana viikonloppuna taas rellestetään, kustaan nurkille ja hygienia on mitä on.
Kyllä niin alkoi taas ärsyttämään suomalaiset ruokottomat juntit joiden aivoissa ei liiku muu kuin viina ja tupakka. Suurimmalla osalla näistä on vielä vaimot jossain, niin missä, kotona kokkaamassa? Huhhuh. Hävettää teidän suomalaisten miesten puolesta!
Tulkaa maalle. Täällä ne kunnon miehet on. Täältä on pitkä matka kapakkaankin.
AP:n onneksi maahan on juuri tullut 30000 kikkarakarvamiestä, harmi vaan että ovat kaikki alaikäisiä joten muutaman vuoden ap joutuu odottelemaan.
Tosta viimeksimainitusta on mahdollista mahdollista päästä sopimukseen.Ei ole niin laajaa otantaa muiden maiden miehistä, että osaisin sanoa, ovatko suomalaiset miehet jotenkin erityisen ällöttäviä.
Veikkaisin, että eivät. Samanlaisia ne ovat kaikkialla: pierevät ja haisevat ja jättävät kenkänsä keskelle eteistä.
Tuo muuten on vielä ärsyttävämpää... mutta joo, parempi sentään, kun nurkkiin kuseskeluTosta viimeksimainitusta on mahdollista mahdollista päästä sopimukseen.
Mut sukat on reviirinmerkkaussukkia. Niihin ei puututa.
Minä en ole juonut alkoholia kahteen vuoteen, tippaakaan.
En ole facebookissa.
En kuse nurkille.
En käy kuppiloissa.
En örvellä.
En rellestä.
Hygieniasta huolehdin taatusti peremmin kuin sinä.
Aivoissani liikkuu kaikkea muuta kuin viina ja tupakka, joita en eds kumpaakaan käytä.
Ei tosin ole vaimoakaan, kokkaan ihan itse.
Kyllä mä muutaman hyvän suomalaisenkin miehen tiiän.![]()