Suomalaiset miehet, on ne vaan niin ällötäviä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juntit juopot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juntit juopot

Vieras
Suurin osa suomalaisista miehistä, on ne vaan niin säälittävän yököttävää sakkia. Miettikää nyt hei vähän, kuinka monta kunnon miestä jotka ei juo joka viikonloppu, te tunnette??? Kuppilat on täynnä näitä ruokottomia örveltäjiä. Facebookin päivityksistä näkee että viina maistuu ja elämä on sitä että missä seuraavana viikonloppuna taas rellestetään, kustaan nurkille ja hygienia on mitä on.

Kyllä niin alkoi taas ärsyttämään suomalaiset ruokottomat juntit joiden aivoissa ei liiku muu kuin viina ja tupakka. Suurimmalla osalla näistä on vielä vaimot jossain, niin missä, kotona kokkaamassa? Huhhuh. Hävettää teidän suomalaisten miesten puolesta!

Minä en ole juonut alkoholia kahteen vuoteen, tippaakaan.

En ole facebookissa.

En kuse nurkille.

En käy kuppiloissa.

En örvellä.

En rellestä.

Hygieniasta huolehdin taatusti peremmin kuin sinä.

Aivoissani liikkuu kaikkea muuta kuin viina ja tupakka, joita en eds kumpaakaan käytä.

Ei tosin ole vaimoakaan, kokkaan ihan itse.

Minä en ole juonut alkoholia kahteen vuoteen, tippaakaan.

En ole facebookissa.

En kuse nurkille.

En käy kuppiloissa.

En örvellä.

En rellestä.

Hygieniasta huolehdin taatusti peremmin kuin sinä.

Aivoissani liikkuu kaikkea muuta kuin viina ja tupakka, joita en eds kumpaakaan käytä.

Ei tosin ole vaimoakaan, kokkaan ihan itse.

Sähän olet sitten positiivinen poikkeus, miksei sulla ole vaimoa? Vai ootko sä sitten se toinen ääripää, epäsosiaalinen nörtti joka käyttää 20 vuotta vanhoja vaatteita? Ja jokainen nykyaikaa seuraava on kyllä facebookissa, jos siis yhtään on kavereita olemassa edes. Et kyllä sekin on jonkinlainen hälytysmerkki eikä suinkaan positiivista välttämättä.
Kunnollista suomalaista miestä ei ole kuin harvassa ja ne on varattu. Niin se vain menee.

Totta turiset. Ja entäs ulkolaiset! Ne vasta hirveitä onkin.
Pitäs alkaa lesboksi. Eiku naiset ne vasta hirveitä kuppikunnissaan juoruilevia kanoja ovatkin... Ääh.
Ei jää jäljelle kuin homot:( Mutta palstan mukaanhan siihen haluttomuuteen löytyy lääke tohtorilta, joten eiköhän sillä homolla jotain tee...

Alkuperäinen kirjoittaja Liian paljon nähnyt;29040708:
Kysymykseesi voisi aivan hyvin vaihtaa miehen sijaan naisen.

Aika harva nainen kuseksii pitkin portinpieliä että ei kyllä voi verratakaan miehiin! Lisäksi lapset pitää ne naiset kiltisti kotona kun taas nää isät vetää viikonloppukeikkojaan. Ja mieluiten viikollakin.

[QUOTE="aloittaja";29040733]Sähän olet sitten positiivinen poikkeus, miksei sulla ole vaimoa? Vai ootko sä sitten se toinen ääripää, epäsosiaalinen nörtti joka käyttää 20 vuotta vanhoja vaatteita? Ja jokainen nykyaikaa seuraava on kyllä facebookissa, jos siis yhtään on kavereita olemassa edes. Et kyllä sekin on jonkinlainen hälytysmerkki eikä suinkaan positiivista välttämättä.
Kunnollista suomalaista miestä ei ole kuin harvassa ja ne on varattu. Niin se vain menee.[/QUOTE]

Ilman facebookkiako ei voi olla sosiaalista elämää?

Minä olen empaattinen, herkkä taiteilijasielu, jolla on sekä aivokoppa että ulkonäkö kunnossa.

Lihaksikas, urheilullinen ja terve mies, joka viihtyy paremmin lenkkipoluilla, siveltimen ääressä tai vanhuksia auttamassa kuin kapakoissa pissiksiä seuratessa.

Nykyaikaa seuraava? Minun mielestäni taas sosiaaliset suhteet ihan irl, on paljon tärkeämpää kuin netissä tuttavien päivitysten kyylääminen.

Vaimoa ei ole, kun en kelpuuta ketä tahansa naista, vaan haluan naisen, jonka kanssa on hyvä ja turvallinen olla.

• Tykkää
Reactions: i loved you
Miksi aloittaja luuhaa kuppiloissa katsomassa nurkkiin kusevia örveltäjiä? Tai miksi heidän naamakirjasivunsa kiinnostavat?

En mä luuhaakaan missään kuppiloissa. Riittää kun muutaman kerran vuodessa käy ulkona niin näkee taas ihan tarpeeksi. Riittää kun ajaa ohi kesällä, näkee nuo hirviöt karvapöheikkeineen heilumassa tuopit kädessä. Hyi oksennus mua oikeesti oksettaa suurin osa tästä suomalaisesta miesväestöstä!!!! Viinalle haisevia lökäpöksyjä huojumassa talon kulmilla ja roiskimassa aivonesteitään.
Ottakaa hei silmät käteen ja kattokaa!

[QUOTE="nih";29040852]Niinpä ja yli 60 % niistä on lihaviakin![/QUOTE]

Eli 40 % miehistä pitäs löytää joku kunnollinen?!!! Aivan toivotonta koska noistakin osa karsiutuu jo sillä että ovat varattuja, väärän ikäisiä ja kaikkea muuta :(

En mä luuhaakaan missään kuppiloissa. Riittää kun muutaman kerran vuodessa käy ulkona niin näkee taas ihan tarpeeksi. Riittää kun ajaa ohi kesällä, näkee nuo hirviöt karvapöheikkeineen heilumassa tuopit kädessä. Hyi oksennus mua oikeesti oksettaa suurin osa tästä suomalaisesta miesväestöstä!!!! Viinalle haisevia lökäpöksyjä huojumassa talon kulmilla ja roiskimassa aivonesteitään.
Ottakaa hei silmät käteen ja kattokaa!

:laugh: Onko ne jotain ihmissusiakin vai :D

• Tykkää
Reactions: Bitch
Eipä ole ap:n aloitukseen paljon lisättävää. Mutta kyllä niitä sivistyineitä varmasti kuitenkin on. Ei kokemusta suomalaisen miehen kans olemisesta,kun taisin saada tarpeeksi omasta alkoholi ongelmissa pyörivästä isästäni siitä asti kuin aloin ymmärtää jotain. Pääasia oli etten koskaan tule juomaan tai polttamaan, eikä mulle kelvannut mies joka ottaa edes vähän tai tupakoi. Sillä tiellä olen pysynytkin jo 31v.

Ilman facebookkiako ei voi olla sosiaalista elämää?

Minä olen empaattinen, herkkä taiteilijasielu, jolla on sekä aivokoppa että ulkonäkö kunnossa.

Lihaksikas, urheilullinen ja terve mies, joka viihtyy paremmin lenkkipoluilla, siveltimen ääressä tai vanhuksia auttamassa kuin kapakoissa pissiksiä seuratessa.

Nykyaikaa seuraava? Minun mielestäni taas sosiaaliset suhteet ihan irl, on paljon tärkeämpää kuin netissä tuttavien päivitysten kyylääminen.

Vaimoa ei ole, kun en kelpuuta ketä tahansa naista, vaan haluan naisen, jonka kanssa on hyvä ja turvallinen olla.
taida homo olla jos ei teinit kelpaa ja lenkkipolku :D ei saatana repesin

Yhteistyössä