The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla vaan 33 sivua :D
Vanhin vuodelta 2013. Eipä kai vanhempia voi ollakaan kun eilen tuli 3 vuotta rekkautumisesta (y)
Kerran noita vanhimpia katselin niin huomasin että jokainen vastaus oli mennyt jotenkin omaksi uudeksi "yksäriketjuksi" ettei ne kaikki olleet siis saman "otsikon" alla. Ehkä vähän hankalasti selitetty :D

missäköhän on edge noten välitystiedot...
Mulla vaan 33 sivua :D
Vanhin vuodelta 2013. Kerran noita vanhimpia katselin niin huomasin että jokainen vastaus oli mennyt jotenkin omaksi uudeksi "yksäriketjuksi" ettei ne kaikki olleet siis saman "otsikon" alla. Ehkä vähän hankalasti selitetty :D
Tajusin joo.
Mulla on melko pitkiä rimpsuja.:cool:

• Tykkää
Reactions: famipala
Nyt saatte kivittää. Ostin tytölle joululahjaks omenaluurin. Sen uusimman ja parhaimman.:oops:

Hän on ollut todella kiltti, ja pienistä yläasteelle menon käynnistymisongelmista/ressistä huolimatta hän on ponnistellut ja tekee parhaansa, ja hän on maailman paras isosiskokin kaiken muun lisäks.:love:

Höh, voi sua. *halaa-ruttaa lujaa*
Voimia sinne!
Kiitos. Meillä oli aina tosi hyvät välit eikä koskaan mua unohtanut vaikka erottiinkin. Se vähän harmittaa kun oli kuitenkin huonossa kunnossa, kävin katsomassa joku aika sitten sairaalassa ja lupasin mennä uudestaan mutta en sitten koskaan saanut aikaiseksi. Viime viikolla just mietin et pitäis mennä moikkaan :unsure:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä