ek sä ikinä siivoo sitä?Voi härregyy, mulla on 45 sivua viestejä tuolla poksissa.
Niillähän vois viihdyttää itteensä joku ilta.
Sieltä löytyy vaikka mitä jopa vuodelta 2012.
mää ruukaan tyhjätä ainaski kerran kuussa
ek sä ikinä siivoo sitä?Voi härregyy, mulla on 45 sivua viestejä tuolla poksissa.
Niillähän vois viihdyttää itteensä joku ilta.
Sieltä löytyy vaikka mitä jopa vuodelta 2012.
No pitäis joo, mutku jos olisin siivonnu ni olis tämäkin viesti, minkä just laitoin Majurille, voinu jäädä sendaamatta, nih.ek sä ikinä siivoo sitä?
mää ruukaan tyhjätä ainaski kerran kuussa
Huomenta pupu.Huomenta tontut!
Tajusin joo.Mulla vaan 33 sivua
Vanhin vuodelta 2013. Kerran noita vanhimpia katselin niin huomasin että jokainen vastaus oli mennyt jotenkin omaksi uudeksi "yksäriketjuksi" ettei ne kaikki olleet siis saman "otsikon" alla. Ehkä vähän hankalasti selitetty
Ei, vielä,pari hassua.Kohta lähden raastamaan hermojani kaupoilleHuomenta pupu.
Jokos on joululahjat soppailtu?
Höh, voi sua. *halaa-ruttaa lujaa*Hautajaisetkin olis tulossa. Eksän mummu kuoli viikonloppuna
Kiva aika ex-anopille kun joulu tulossa ja pitäis hautajaisia miettiä
Mutta minkäs noille voi. Kun on aika lähteä niin se on
Mitä se mies möksii.
Monellekko sulla pitää laittaa lahjuksentynkää?Ei, vielä,pari hassua.Kohta lähden raastamaan hermojani kaupoille
Sähän voisit soittaa HUSin vaihteesen ja kysyä Majuria nimellä? Jos on osastolla, niin kertovat. Tavoitin kerran tällä tavalla kadonneen ystäväni. Oli äkkiseltään joutunut sisään sairaalaan eikä sieltä ollut ottanut yhteyksiä kehenkään.Löyty
Mmmm, reunat on parhautta.sen kerran kun teen pizzaa niin totta helevetissä siitä kärähti reunat vähän.
Kiitos. Meillä oli aina tosi hyvät välit eikä koskaan mua unohtanut vaikka erottiinkin. Se vähän harmittaa kun oli kuitenkin huonossa kunnossa, kävin katsomassa joku aika sitten sairaalassa ja lupasin mennä uudestaan mutta en sitten koskaan saanut aikaiseksi. Viime viikolla just mietin et pitäis mennä moikkaanHöh, voi sua. *halaa-ruttaa lujaa*
Voimia sinne!
Ei kai kukaan niitä reunoja yleensäkään syö.sen kerran kun teen pizzaa niin totta helevetissä siitä kärähti reunat vähän.
nii minäki ja muu on tuhlausta.Tai no minä syön
Mutta saavatko kertoa mitään jos ei ole omainen? Noin yleisesti ajatellen.Sähän voisit soittaa HUSin vaihteesen ja kysyä Majuria nimellä? Jos on osastolla, niin kertovat. Tavoitin kerran tällä tavalla kadonneen ystäväni. Oli äkkiseltään joutunut sisään sairaalaan eikä sieltä ollut ottanut yhteyksiä kehenkään.
Jaahas Vähempikin olisi riittänyt. *piiskaa pyllylle*Nyt saatte kivittää. Ostin tytölle joululahjaks omenaluurin. Sen uusimman ja parhaimman.
Hän on ollut todella kiltti, ja pienistä yläasteelle menon käynnistymisongelmista/ressistä huolimatta hän on ponnistellut ja tekee parhaansa, ja hän on maailman paras isosiskokin kaiken muun lisäks.
2+3...ja ne pitää olla just eikä melkeen....Monellekko sulla pitää laittaa lahjuksentynkää?