täällä on pitkästä aikaa oikein kunnollinen talvinen päivä, lunta on jo sevverran että kaikki (paitsi suolatut tiet) on valkeena ja 11 astetta pakkastaPäivää! Mä alan olla hereillä. Ehkä.
Kamalan synkkää taas. Nyt saisi lunta jo alkaa tulla..
säähän olet aikamoinen komentoora, teetät ukolla kotihommia enempi mitä laki salliiMies tiskaa arkisin, mie yleensä viikonloppuna. Mies myös tekee yleensä ruokansa, mie teen välillä, kun mies pyytää tekemään ruokaa, minkä teen paremmin.
Mies myös imuroi, ku mulla tulee selkäkipuja imuroidessa.
( isäntä ei ole sitten nyrkin ja hellan välillä)
Täällä ruoho on vihreetä ja asvaltti kiiltelee mustana ja märkänä. Aika herkkää.täällä on pitkästä aikaa oikein kunnollinen talvinen päivä, lunta on jo sevverran että kaikki (paitsi suolatut tiet) on valkeena ja 11 astetta pakkasta
Höh omasta halustaan se isäntä tekee kotihommiasäähän olet aikamoinen komentoora, teetät ukolla kotihommia enempi mitä laki sallii
Joo, mies ei siinä välissä välttämättä viihdy.( isäntä ei ole sitten nyrkin ja hellan välillä)
Hyvä että henki kulkee paremmin nyt. halaukset ja jaksamista. Huomenna sitten sytostaattihoito alkaa vai ?Vähän tokkurainen. Ja kai toi kortisoni alkaa pöhöttää kun silmät ovat kuin riemukkaammankin lauantain jäljiltä -turvonneet siis.
Mut henki kulkee paremmin ja se lienee hoidon tarkoitus!
Jooo, kyllä vaan. enemmänkin saa viihtyä.Joo, mies ei siinä välissä välttämättä viihdy.
Mut jos silloin tällöin laittaa peffan ja lakanan väliin niin saattaa viihtyä valittamatta yllättävänkin hyvin.
Höpönlöpöt.oikein, vaimon paikka on juurikin nyrkin ja hellan välissä
Asiaa!Tosin itekin vietin just aikaa tiskaten ja ruokaa laittaen....
Kyl poikamiesäijän vaan tarttee. Ainaskin joskus. ”Joskus” on viimeistään tilanne jossa on toiveissa saada naarasotus kämpälle. Tulee meinaan siivottua ja innolla.Ei tarvitse siivota. eikä tiskata
Aamulla olikin ihmeen kiemurainen olo*haliruttaa @Minni:) :n, silittelee @FreezeCat:in ja pusuttaa @Lispetti :n*
Viesti tuli läpi
Jösses tää linkkaaminen viestiin ei oikein taivu toiminnan kanssa hyvin yhteen, ehkä lipsuttia ei haittaa
Mjoh, töitä ja lapsien kiusaamista arki täynnä. Siinä sitten yrittää välillä vähän harrastaakin, niin hyvin se aika kuluu eikä ees huomaakkaan kun taas on päivä ohi
*ohimennen ruttaa kyöpsiksen solmuun*
Missä mun hali on?*haliruttaa @Minni:) :n, silittelee @FreezeCat:in ja pusuttaa @Lispetti :n*
Viesti tuli läpi
Jösses tää linkkaaminen viestiin ei oikein taivu toiminnan kanssa hyvin yhteen, ehkä lipsuttia ei haittaa
Mjoh, töitä ja lapsien kiusaamista arki täynnä. Siinä sitten yrittää välillä vähän harrastaakin, niin hyvin se aika kuluu eikä ees huomaakkaan kun taas on päivä ohi
*ohimennen ruttaa kyöpsiksen solmuun*
Ja entäs mun?Missä mun hali on?
Halitaas kaikkiaJa entäs mun?