The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Onha noi pikkuapulaiset kivoja :love: mutta en oikein haluaisi kissan tassukuvia torttutaikinaan tai kissankuolaa valmiiseen torttuun.  :rolleyes::oops: Mintusta on niin kiva maistella uusia makuja, että torttukin pittää pihistää lautaselta ja maistella onnellisen näköisenä. :D

Täällä syödään kyllä sellaiseen tahtiin että mun persuksista saa leikata jouluksi kahteen pöytään kinkut. :confused:
Ja sit kun sain sen viimeisen lounasleivän pureskeltua, tuotiinkin jo päiväkahvi kera pullan. Voi tavaton!

Neljältä on taas ruoka-aika! Ja iltapala vielä kasilta.

En tiä, mikä määrä kaloreita noista kaikista kertyykään... pitänee kysyä.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mie voisin ihan ongelmitta elää jossain jumalan selän takana kera ison lauman kanssa elukoita. Ottaisin kaiken sorttisia elukoita. Harmi kun tosielämä ei vaan anna moiseen myötä.
Mä aion tehdä ton kun jään eläkkeelle. Kanoja, lampaita, pari vuohta, ehkä maatiasisrodun lehmäkin. Viimeinen on kyllä todella epätodennäköinen mutta ei sitä vielä tiedä, millaisia maatiloja siellä naapurissa sit on.

• Tykkää
Voi hitsi, taas on täälläpäin tapahtunu murha :eek: eikä oo pitkä aika edellisestä.:(
Veikkaan että joku huume/ alkoholijuttu taas kyseessä.

Ja sit kun sain sen viimeisen lounasleivän pureskeltua, tuotiinkin jo päiväkahvi kera pullan. Voi tavaton!

Neljältä on taas ruoka-aika! Ja iltapala vielä kasilta.

En tiä, mikä määrä kaloreita noista kaikista kertyykään... pitänee kysyä.
Hyvin pittäävät ruuvissa, ei kerkiä nälkä tulemaan. :) Se on hyvä, sie tarviin energiaa ja voimia. :)

Ei hirveesti enää ehditty touhuta kun jäbä haettin kotiin. Sevverran kumminkin että nyt taitaa kummitäti oikasta sohvalle hetkeksi.

Loistavia päätelmiä noilla ipanoilla: poika kyseli eilen milloin meidän nuorimmainen tulee kotiin. Sanoin että se on kotonaan, ei se asu täällä enää. Jäbä mietti hetken ja kysyi syyttävään sävyyn olenko mä ajanut kaikki lapseni pois kotoa

• Tykkää
Mietinpä tuossa miten epäreilua on kun naisilla on Kaija Koo mutta miehillä on Sillanpään Jari ja Antti Tuisku? Voimaannu siinä sitten, toinen ei ole vielä kaapistakaan tullut ulos.. "Peto on irti" - kaapissa :D

Tai onhan meillä Antti Wiskari..
Tää auttaa ymmärtämään että on huutava vääryys kun ei ole enään vahanaikaisia parranleikkuukoneita joista sais näppärästi irti partakoneen terän kun tätä kuunnellessa alkaa tekeen mieli viillellä ranteet auki.

Tai onhan meillä Antti Wiskari..

Tää auttaa ymmärtämään että on huutava vääryys kun ei ole enään vahanaikaisia parranleikkuukoneita joista sais näppärästi irti partakoneen terän kun tätä kuunnellessa alkaa tekeen mieli viillellä ranteet auki.
...eeeeeiiiiihhhhhh....!!!! *lallallallallalaaa...tunkee sormet korviinsa ja puristaa silmätkin kiinni ja melkein, melkein pukkaa hiljasta hetkeäkin*

Ei tätä!!! Mie oon onnistunut tästä kuunteleen varmaan vahingossa ekat parikytä...no, ehkä puoliminuuttia...ja iänkaikkiset raumat sain...entisten lisäksi:barefoot:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä