Meidän kissa pervoilee samalla tavalla
Näköjään samat tavat kateilla.Harmi että ei voi ottaa kisua allergian takia. Pitäs olla jokin karvaton.
Joku oli vissiin saanu poltettua pohjaanMie oon mainonnan uhri . Näin mainoksen Kiehu-maidosta mitä ei voi polttaa pohjaan. Aamulla piti testata riisipuuron keitossa. Ja eihän tuota mokomaa saanut poltettua pohjaan.
Ja sit kun sain sen viimeisen lounasleivän pureskeltua, tuotiinkin jo päiväkahvi kera pullan. Voi tavaton!Täällä syödään kyllä sellaiseen tahtiin että mun persuksista saa leikata jouluksi kahteen pöytään kinkut.
Mä aion tehdä ton kun jään eläkkeelle. Kanoja, lampaita, pari vuohta, ehkä maatiasisrodun lehmäkin. Viimeinen on kyllä todella epätodennäköinen mutta ei sitä vielä tiedä, millaisia maatiloja siellä naapurissa sit on.Mie voisin ihan ongelmitta elää jossain jumalan selän takana kera ison lauman kanssa elukoita. Ottaisin kaiken sorttisia elukoita. Harmi kun tosielämä ei vaan anna moiseen myötä.
Hyvin pittäävät ruuvissa, ei kerkiä nälkä tulemaan. Se on hyvä, sie tarviin energiaa ja voimia.Ja sit kun sain sen viimeisen lounasleivän pureskeltua, tuotiinkin jo päiväkahvi kera pullan. Voi tavaton!
Neljältä on taas ruoka-aika! Ja iltapala vielä kasilta.
En tiä, mikä määrä kaloreita noista kaikista kertyykään... pitänee kysyä.
Mä siivosin.Ei viestin viesti ketjussa yli puoleentoista tuntiin . Paheksuttavaa .
siinä maidossa on varmaan silikoonia seassa ettei pala kiinni.Mie oon mainonnan uhri . Näin mainoksen Kiehu-maidosta mitä ei voi polttaa pohjaan. Aamulla piti testata riisipuuron keitossa. Ja eihän tuota mokomaa saanut poltettua pohjaan.
Mie joogasin, kissat apuna .Ei viestin viesti ketjussa yli puoleentoista tuntiin . Paheksuttavaa .
Hyvin pittäävät ruuvissa, ei kerkiä nälkä tulemaan. Se on hyvä, sie tarviin energiaa ja voimia.
Ja nyt vasta kerrot tuon . Mie söin jo sitä puuroa .siinä maidossa on varmaan silikoonia seassa ettei pala kiinni.
olisit tullu tänne syömään silikoonitonta puuroa.Ja nyt vasta kerrot tuon . Mie söin jo sitä puuroa .
Ja nyt vasta kutsuitolisit tullu tänne syömään silikoonitonta puuroa.
No hö - minne sä unohdit Reetun?! Kyllä - peto on irti.....!!Mietinpä tuossa miten epäreilua on kun naisilla on Kaija Koo mutta miehillä on Sillanpään Jari ja Antti Tuisku? Voimaannu siinä sitten, toinen ei ole vielä kaapistakaan tullut ulos.. "Peto on irti" - kaapissa
Nää, mä en välitä Kaija Koosta. Mieluiten kuuntelen Tuiskua ja Jaria.Mietinpä tuossa miten epäreilua on kun naisilla on Kaija Koo mutta miehillä on Sillanpään Jari ja Antti Tuisku? Voimaannu siinä sitten, toinen ei ole vielä kaapistakaan tullut ulos.. "Peto on irti" - kaapissa
...eeeeeiiiiihhhhhh....!!!! *lallallallallalaaa...tunkee sormet korviinsa ja puristaa silmätkin kiinni ja melkein, melkein pukkaa hiljasta hetkeäkin*Tai onhan meillä Antti Wiskari..
Tää auttaa ymmärtämään että on huutava vääryys kun ei ole enään vahanaikaisia parranleikkuukoneita joista sais näppärästi irti partakoneen terän kun tätä kuunnellessa alkaa tekeen mieli viillellä ranteet auki.
Huutiko joku epätoivoissaan Kuustosta...Frederik
Varjelkoon joku meitä