Kuulosta jumalaiselta tuotteelta! Näin mainoksen ja ajattelin että heti ensitilassa pitää kokeilla.Mie oon mainonnan uhri . Näin mainoksen Kiehu-maidosta mitä ei voi polttaa pohjaan. Aamulla piti testata riisipuuron keitossa. Ja eihän tuota mokomaa saanut poltettua pohjaan.
Meidän kissa pervoilee samalla tavallaOn tuolla Mintulla huvit. Kahtoo vessanpönttöön ku on pissillä.
No mitä hittoja, nythän on sitten ihan lällymeininkiä tiedossa jos tuota erehtyy ostamaan...yksi jännitysnäytelmän ohjelmanumero pois....eiiiih!!!Mie oon mainonnan uhri . Näin mainoksen Kiehu-maidosta mitä ei voi polttaa pohjaan. Aamulla piti testata riisipuuron keitossa. Ja eihän tuota mokomaa saanut poltettua pohjaan.
Sä et vaan osannu.Mie oon mainonnan uhri . Näin mainoksen Kiehu-maidosta mitä ei voi polttaa pohjaan. Aamulla piti testata riisipuuron keitossa. Ja eihän tuota mokomaa saanut poltettua pohjaan.
Mutta kyllä se kiehuu edelleen yliNo mitä hittoja, nythän on sitten ihan lällymeininkiä tiedossa jos tuota erehtyy ostamaan...yksi jännitysnäytelmän ohjelmanumero pois....eiiiih!!!
Do dih, eli jotain toivoa on sittenkin tuossa jäljelläMutta kyllä se kiehuu edelleen yli
On vaan enemmän herkkupeppua tarjolla miehelleTäällä syödään kyllä sellaiseen tahtiin että mun persuksista saa leikata jouluksi kahteen pöytään kinkut.
Ei meillekään kissaa tuu, niin kauan kun oon täällä häsläämässä...ja muutoinkin mä luulen, että mä taijan olla se kaikista pöwwöisin viipottaja tulipa sitten johonkin saumaan koiraa tai muuta tassuttelijaa...riittää että jollain pensasaitaleikkurilla yrittää edes yhden saada jotenkin joskus kuosiinsaHarmi että ei voi ottaa kisua allergian takia. Pitäs olla jokin karvaton.
Kai se riittää kun on itellä pitkät kynnet ja pörrö tukka. Naukuakin osaan. Mutta kun ei ole mitään söpöä karvatonta eläintä. Mutta olis joku seurana.Ei meillekään kissaa tuu, niin kauan kun oon täällä häsläämässä...ja muutoinkin mä luulen, että mä taijan olla se kaikista pöwwöisin viipottaja tulipa sitten johonkin saumaan koiraa tai muuta tassuttelijaa...riittää että jollain pensasaitaleikkurilla yrittää edes yhden saada jotenkin joskus kuosiinsa
..öh..tota....jaa, olenkin nyt hiljaaKai se riittää kun on itellä pitkät kynnet ja pörrö tukka. Naukuakin osaan. Mutta kun ei ole mitään söpöä karvatonta eläintä. Mutta olis joku seurana.
Siunattua ...ipanakolmikko linnottautui sitä kattomaanShrek alkoi
Vois muuten laittaa teetä tulemaan - ja pienesti sitä kahviakin - ja mä voisin nyt puolestaan vallottaa ton keittiönpöydän...Lisää
Mä katson täs samalla kun palstailen.Siunattua ...ipanakolmikko linnottautui sitä kattomaan