The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällä syödään kyllä sellaiseen tahtiin että mun persuksista saa leikata jouluksi kahteen pöytään kinkut. :confused:
On vaan enemmän herkkupeppua tarjolla miehelle :love:

Ja kuule hyvä kun oot päässyt hoitoon. Nyt vaan pitkää pinnaa sairaalassa makoiluun. Jos ottaa päähän moinen touhu, annat mennä ja purat mieltäsi meille. Kyllä myö kuunnellaan sinnuu.

Harmi että ei voi ottaa kisua allergian takia. Pitäs olla jokin karvaton. :cautious:
Ei meillekään kissaa tuu, niin kauan kun oon täällä häsläämässä...ja muutoinkin mä luulen, että mä taijan olla se kaikista pöwwöisin viipottaja tulipa sitten johonkin saumaan koiraa tai muuta tassuttelijaa:barefoot::D...riittää että jollain pensasaitaleikkurilla yrittää edes yhden saada jotenkin joskus kuosiinsa:notworthy:

Boobabe
Ei meillekään kissaa tuu, niin kauan kun oon täällä häsläämässä...ja muutoinkin mä luulen, että mä taijan olla se kaikista pöwwöisin viipottaja tulipa sitten johonkin saumaan koiraa tai muuta tassuttelijaa:barefoot::D...riittää että jollain pensasaitaleikkurilla yrittää edes yhden saada jotenkin joskus kuosiinsa:notworthy:
Kai se riittää kun on itellä pitkät kynnet ja pörrö tukka. Naukuakin osaan. :D Mutta kun ei ole mitään söpöä karvatonta eläintä. Mutta olis joku seurana.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä