The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sinkkuna olemisen autuutta osa 16734

Makkara, suolakurkku, hapankaali ja olut on ihan hemmetin hyvä aamupala. Ja niistä voi nauttia ihan rauhassa kun ei ole kiire vaihtamaan jouluverhoja.
Smetanaa vielä. Ja hunajaa.

(ja sitä kahvia)

Miksi muuten pitää vaihtaa jouluverhot? Mulla on olkkarissa ja makkareissa paksut verhot ja keittiöön kesä- ja talviverhot.

Smetanaa vielä. Ja hunajaa.

(ja sitä kahvia)

Miksi muuten pitää vaihtaa jouluverhot? Mulla on olkkarissa ja makkareissa paksut verhot ja keittiöön kesä- ja talviverhot.
Ei ole jouluverhoa. Ehkä pitäisi hankkia sellainen vaikka keittiön ikkunaan. Samat verhot on ikkunoissa vuodesta toiseen. Verhokankaat (hyvät) on aika tyyriitä, joten en kovin kevyin perustein niitä ala uusimaan.Keittiön verhoa silloin tällöin vaihdan ihan huvikseni.

Mä en kai yleensäkään oo mikään sisustaja-ihminen. Verhojen funktio on peittää ikkuna niin ettei ulkoa näe sisään tai ettei aurinko häikäise sisään. Mitä paksummat, sen pare. Ja siitä, ettei niitä tarvitse silittää, saa jättiplussan.

(mä siis ripustelen ne märkinä suoraan nipsuihinsa)

Mä en kai yleensäkään oo mikään sisustaja-ihminen. Verhojen funktio on peittää ikkuna niin ettei ulkoa näe sisään tai ettei aurinko häikäise sisään. Mitä paksummat, sen pare. Ja siitä, ettei niitä tarvitse silittää, saa jättiplussan.

(mä siis ripustelen ne märkinä suoraan nipsuihinsa)
Sälekaihtimet on kätevät joka ikkunassa. Makkarin pimennysverhoa kiskotaan, eipä juuri muita. Pesen verhot kerran vuodessa, annan kuivua hetken ja silitän aika kosteina ja ripustan takaisin ikkunaan.

• Tykkää
Reactions: -tibis
mä asuisin niin korkealla ettei sisälle näkis kun lentokoneesta. :ROFLMAO:
Mä asun nytkin kerrostalon ekassa kerroksessa ja parvekkeelta on kolme metriä asfalttiin. Se ei vielä mua hirvitä kun tiedän, että tosta putouksesta selviää hengissä.

Mulla pitää olla koko ajan kaks jalkaa tai neljä pyörää kiinni maassa. Laivassa, lentokoneessa tai vaik tornitalossa mä olen koko ajan hermoromahduksen partaalla.

Ei ole jouluverhoa. Ehkä pitäisi hankkia sellainen vaikka keittiön ikkunaan. Samat verhot on ikkunoissa vuodesta toiseen. Verhokankaat (hyvät) on aika tyyriitä, joten en kovin kevyin perustein niitä ala uusimaan.Keittiön verhoa silloin tällöin vaihdan ihan huvikseni.
Mun tumpeloilla taidoilla oli semmonen urakka ommella keittiöön laskosverhot, että olkoon nyt niin kauan ku tipahtavat vanhuuttaan

Mä asun nytkin kerrostalon ekassa kerroksessa ja parvekkeelta on kolme metriä asfalttiin. Se ei vielä mua hirvitä kun tiedän, että tosta putouksesta selviää hengissä.

Mulla pitää olla koko ajan kaks jalkaa tai neljä pyörää kiinni maassa. Laivassa, lentokoneessa tai vaik tornitalossa mä olen koko ajan hermoromahduksen partaalla.
Mä oon meillä se joka putsaa rännit ja maalaa ulkoseinät katonrajasta. Ukkokulta on muuten pystyvä ja ahkera ihminen mutta tikkailla halvaantuu.

Yritin vastata, teksti hävisi o_O Ei ole sitä ompelukonetta enää. Huono tekemään sillä mitään, mutta satunnaisia tarpeita varten se olisi kiva olla olemassa.
Mun ompelukone, jonka ostin vuonna 89, pamahti ja päästi toiminnan takaavan savun ulos. Anoppi sanoi että älä mee ostamaan uutta, hänellä on muutaman vuoden ikäinen muttei enää pysty itse ompelemaan.

Se on ihan erilainen kuin mun. Juutubesta piti katsoa miten langatkin laitetaan :mad:

Mun ompelukone, jonka ostin vuonna 89, pamahti ja päästi toiminnan takaavan savun ulos. Anoppi sanoi että älä mee ostamaan uutta, hänellä on muutaman vuoden ikäinen muttei enää pysty itse ompelemaan.

Se on ihan erilainen kuin mun. Juutubesta piti katsoa miten langatkin laitetaan :mad:
Mulla oli ihan hyvä kymmeniä vuosia vanha vanha Singer, old reliable. Sellasia koneita ei enää tehdä. Se oli huollettu ja kaikki. Siitäkin pääsi se köyttövoima eli savu ulos. Siinä kohtaa sähkölaite on mulla roskiskamaa. Haluaisin ostaa uuden koneen, mutta kun kelpuuttamani mallit maksaa maltaita.

Huomentapäivää :)*venyttelee ruotoa ja tassuttelee villasukat kurtussa paikalle*...jesusmaria sentään, on vaan kuulkaas vaarallista mennä nukkuun toooooosi väsyneenä, sillä riskit on näemmä tässä torpassa sitten sille, että sitä nukkua tossaa ihan ärsyttävän pitkään:eek::confused::barefoot::D...tämmösestä nyt toivu taas koko päivänä ollenkaan, pää on ihan kooma- asteella ja mä melkein, melkein tässä jo hekumoin kahvikupista:alien:!!

Ja miten näistä ipanoistakaan ei saa mitään lauvantaiaamunherättäjiä ennää:unsure:..kuulema ovat kuppelehtineet ylhäällä aikapäivää sitten mutta eivät raaskineet herättää mua ylös:cautious:...tää pistää epäilyttämään isosti, ihan selvästi juonittelua ilmassa eli tonttuilua urakalla tiedossa(y):D...

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä