Tule tänne vaan.ei mulla muuta
Saa!PÄIVÄÄ ketjuun.
Joko saa ryypätä?
Sun pitää käskeä miestäsi tuomaan sulle vaik pari pulloa jallua. Sairaalassa makaaminen selvinpäin on kuin makais sairaalassa selvinpäin. Vähän tietty riippuu mitä aineita siin tippaletkussa liikkuu. Mut muutama jallu voi olla varoiksiSaa!
Mulle ainakin tuotiin jo seiskalta pullo yöpöydälle.
Nii, ja huomenia kaikille!
jotta herään huomenna aikasin luistelee.
Pyydä kahvia IV?Seitsemän pilleriä heti aamusta.
Ja vain yksi kuppi kahvia. Tää ei oo laitapeliä nyt! Moneltakohan kanttiini aukeaa?
ristus mikä sörviisiSeitsemän pilleriä heti aamusta.
Ja vain yksi kuppi kahvia. Tää ei oo laitapeliä nyt! Moneltakohan kanttiini aukeaa?
noin monta nappia ja kuppi nestettä, ei edes takahampaat kastu tolla pelillä.Seitsemän pilleriä heti aamusta.
Tänään oli neljänviljanpuuroa. Ja onneksi edes oivariinia, eilisillä keijuilla sekin ois jäänyt syömättä.ristus mikä sörviisi
mää en olis toipunu vielä siitä eilisestä mannapuurosta
No mehua kyllä oli sit kaksi lasillista. Mihin ihminen tarvitsee mehua ellei oo krapula?noin monta nappia ja kuppi nestettä, ei edes takahampaat kastu tolla pelillä.
Mitä, et vaihda jouluverhoja? Olen äkämystynyt tikkuhymiöSinkkuna olemisen autuutta osa 16734
Makkara, suolakurkku, hapankaali ja olut on ihan hemmetin hyvä aamupala. Ja niistä voi nauttia ihan rauhassa kun ei ole kiire vaihtamaan jouluverhoja.