The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:love:

Sain seurakseni nuoren miehen. Kummituspojan äiti soitti että anteeks ny kauhiast mutta heillä ois pikkujoulut, pojan piti mennä hänen siskolleen mutta siellä oksennetaan ja hän on pulassa.

Poika tänne yökylään, paistetaan pizzaa, juodaan kokista ja katsellaan netflixistä jotain
Kivaa iltaa, kiva kun otit pojan sun luo tänään. :)

Mulle tuotiin iltalääkkeet. Ja sit tulikin ikävä Majuria.
Mulle tuli tänään semmonen ihana Majuri- läikähdysolo, kun kävin jälleen kaupasta hakemassa upeita, makeita klementtiinejä :)

Ja sittemmin kun kylällä näkyi hienokseltaan hurmaavan hilpeä rollaattorimummokaksikko - siinä kuulkaas kielenkannat oli hellinä (se näytti siltä) ja hameen helmat hulmus sekä rollaattorit kitis :D

Ja aina, aina kun mä nykyään ite asetun auton ratin taakse, niin ajattelen Majuria suurella lämmöllä - "...nainen + auto = katastrofi.."...:D

Majuri on ihana :love:

• Tykkää
Reactions: Kais ja -tibis
Onhan tuo vähän tyhmää jos numero annetaan kysymättä siitä.
Jos siis noin on käynyt.
No mun numeroni ny ei oo mitenkään salainen. Sen vaan tietää kovin harva. Semmoisena sen tahdon pitää.. Mut jos sen saa tietää ”Tomppa” niin kymmenessä sekunnissa sen saa tietää jokseenkin koko maailma.

Olen täs pari päivää pitäny kännykän kiinni. Järveen se lentää ihan just.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
IhQ
Iltoja! (tai päivää..niinku majuri sanois..)

Sain tän "uuden" koneen (toisin sanoen mies sai uuden keskusyksikön ja mie sen entisen. Joka siltikin on reilusti parempi ku miun entinen) ja on tässä ollu säätäminen, että saanu tarvitsemansa ohjelmat ja pelit ja nettisivut/kirjanmerkit kohdilleen...mut eiköhän se tästä.

Muuten sitten, väsyttää ihan hirveesti. Siis kun ei huvittais tehdä yhtään mitään, on niin poikkiolo ettei mitään järkeä.

Mutta siitä huolimatta, huomiselle on luvassa kirpparia ja markkinoita, tyttöporukalla..omat tytsyt mukana, äitini ja mummoni.
Vähän jos yrittäs samalla katella tai ees miettiä lahjoja...

Alotin tänään pienimuotoisen neuleprojektin (taas yhden uuden! :oops:) josta jos onnistuu niin parit lahjat sais ja melko helpolla.

No mun numeroni ny ei oo mitenkään salainen. Sen vaan tietää kovin harva. Semmoisena sen tahdon pitää.. Mut jos sen saa tietää ”Tomppa” niin kymmenessä sekunnissa sen saa tietää jokseenkin koko maailma.

Minkä helvetin vuoksi siskosi on antanut puhelinnumerosi "Tompalle"?
Soita siskolles heti ja kerro että ihan oikeesti oot hetero!
:D

Teiltä muuten palaa oikeasti päreet ennenko mä tervehdyn.

Mulla vaan ei ole nyt muuta elämää kuin tää. :confused: Tai no, utelevat sukulaiset ja tutut viihdyttävät vuorollaan feissarissa...

Huomenna sentäs saan lapset kyläilemään.

Eihän sen väliä ole vaikka ei oliskaan salainen. En mäkään tykkäis jos mun numero annettais jollekin kysymättä multa käykö se ja miksi joku sen haluais.

• Tykkää
  • Tykkää
Tään meen hakemaan viikon parin päästä :love:
Äyyyyy ja awwwww - teillehän tule niin vallan lutuinen ja söpöstely joulu, että :love:! Onneva onneva ihunasta koiruliinista ja niistä tassunäänistä ja kielaisuista ja kuolajoikuvanoista ja niitä isosti ymmärrystä täynnä olevista katseista :) (hemmetti, tekee poishuonoa jälleen tolle näemmä alati olemassaolevalle koirakuumeilulle:barefoot:)

Viimeksi muokattu:
Iltaa! Mun perjantai jää lyhyeen. Haluisin jo nyt mennä nukkumaan, mutta pyykit pyörii vielä. Pian kuitenkin lämmin pehmoinen peti kutsuu <3 Nukuin jo ties kuinka monetta kertaa vain kaksi tuntia viime yönä. Täytynee alkaa taas käyttää melatoniinia, koska musta tuntuu, että koko keho repeää ja räjähtää tästä uupumuksesta.

Hauskaa perjantai-iltaa teille, ja yritä sä tibis pitää itsesi viihdytettynä siellä. Kattele vaikka kauniita hoitsuja :) Mun perjantaipöhnät oli Lidlin pakastepizza ja roskien vienti tyylikkäästi pyjamissa ja kumppareissa. Katoin muuten Attack on Titanin loppuun. Miksi hyvät sarjat aina päättyy jossain vaiheessa?

Teiltä muuten palaa oikeasti päreet ennenko mä tervehdyn.

Mulla vaan ei ole nyt muuta elämää kuin tää. :confused: Tai no, utelevat sukulaiset ja tutut viihdyttävät vuorollaan feissarissa...

Huomenna sentäs saan lapset kyläilemään.
Olepas höpöjämäti joutavia siellä, murunen :)*pus*...kovasti saat yrittää, että täällä meillä rupeis sun takia käämit punoittamaan, ettäs tiiät, senkin lälläspyy siellä <3

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä