The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:confused:

Siis sellaista itsetehtyä, maitoa, piimää ja munia. Tai pelkkää maitoa ja juustonjuoksutinta. Kaupassakin myydään valmiina paloina etenkin nyt joulun alla.

Sitä vaalealle joululimpulle ja pari siivua graavilohta päälle. Nam!
Mä olen tehny ton. Joka joulu vissiin parikytä vuotta. Kumpikaan siskoni ei muka osaa vaan tos tarttee isoveljen taikasormea. Kiva kelvata edes johonkin.

• Tykkää
Reactions: -tibis ja FreezeCat
@-tibis - siitäkin huolimatta että ajankulu läppäristä riippumatta voi osastolla käydä pitkäveteiseksi ja puuduttavaksi, niin hyvä kun olet siellä :). Ihana juttu, että sun asia on otettu rivakasti hoidon alle(y), tästä on hyvä suunnata pienin askelin mutta askelin kumminkin kohti parantumista :)

Ei muuta kuin hoitsuja juoksuttamaan ja pjärziistä puristamaan :D!

• Tykkää
Reactions: -tibis
Mä olen tehny ton. Joka joulu vissiin parikytä vuotta. Kumpikaan siskoni ei muka osaa vaan tos tarttee isoveljen taikasormea. Kiva kelvata edes johonkin.
Toihan on vain aivan valloittavan ihana juttu :)! Joten siihen nähden tohon ei sitten mitenkään sovi toi sun vähättelevä vimppa lauseesi :..."..kelvata edes johonkin."

Pyh ja pah - selkee kirotusvire se siinä. Oikeestihan se menee: ..."..kiva kelvata tuohonkin." :)

Isoveli on niiiiiin tärkeä ja iso ja rakas ihme ihminen :)....taikasormineen kaikkineen:love:.

Muistapa tuo, AaKoo- Eemeli :)

Viesti hyvin rakkaalle pikkusisarelleni.

Rakas pikkulisko. Älä koskaanikinämilloinkaan anna puhelinnumeroani kenellekään vaikka olisi kuinka hyvä tarkoitus.
Puhelinnumeroni kuuluu sinulle. Lapsilleni. Pikkuliskollemme. Äidille ja isälle. Ei muille. Jos ja kun se lähtee yleisempään jakeluun ja on liian monen tiedossa niin numero vaihtuu oitis. Jos se ei auta, niin kännykkä lentää järveen.

terveisin isoveli

Viesti hyvin rakkaalle pikkusisarelleni.

Rakas pikkulisko. Älä koskaanikinämilloinkaan anna puhelinnumeroani kenellekään vaikka olisi kuinka hyvä tarkoitus.
Puhelinnumeroni kuuluu sinulle. Lapsilleni. Pikkuliskollemme. Äidille ja isälle. Ei muille. Jos ja kun se lähtee yleisempään jakeluun ja on liian monen tiedossa niin numero vaihtuu oitis. Jos se ei auta, niin kännykkä lentää järveen.

terveisin isoveli
Onhan tuo vähän tyhmää jos numero annetaan kysymättä siitä.
Jos siis noin on käynyt.

:love:

Sain seurakseni nuoren miehen. Kummituspojan äiti soitti että anteeks ny kauhiast mutta heillä ois pikkujoulut, pojan piti mennä hänen siskolleen mutta siellä oksennetaan ja hän on pulassa.

Poika tänne yökylään, paistetaan pizzaa, juodaan kokista ja katsellaan netflixistä jotain
Oiiii - ihanaa ja rentoa pizza-leffa-höpöstelyiltaa teille kummallekin :)!

• Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä