määki taidan käydä ostaa saunakaljat
illalla palstapöhnät
Kaikkea tuota samaa sinnePiti olla aikaa hengata mutta ei olekaan Joten ainoa mitä voin on toivottaa hyvää viikonloppua kaikille
Ottakaa rennosti ja nauttikaa olostanne.
SamoinPiti olla aikaa hengata mutta ei olekaan Joten ainoa mitä voin on toivottaa hyvää viikonloppua kaikille
Ottakaa rennosti ja nauttikaa olostanne.
Halaukset sinne. Hyvä kun nyt tietää mikä on ja hyvä kun sytostaattihoito alkaa jo maanantaina. Yritähä jaksaa siellä sairaalassa, vaikka mielummin olisit kotona.Perskutarallaa. Ne ottivat mut sisään! Täällä nyt sit nökötän tyhjänpanttina osastolla koko viikonlopun! Olisin mä kortisonit ja kihtilääkkeet voinut kotosallakin napsia kun sytostaatteja kuitenkn saa vasta maanantaina.
Niijuu, ja joku nopeakasvuinen non-hodgkinin lymfooma se loppupeleissä oli. Hengissäpysymis- ja paranemisennusteet siis hyvät.
Tulisin hulluksi ellei ois läppäriä mukana.Halaukset sinne. Hyvä kun nyt tietää mikä on ja hyvä kun sytostaattihoito alkaa jo maanantaina. Yritähä jaksaa siellä sairaalassa, vaikka mielummin olisit kotona.
Hyvä että ennusteet ovat hyvällä tasolla.Perskutarallaa. Ne ottivat mut sisään! Täällä nyt sit nökötän tyhjänpanttina osastolla koko viikonlopun! Olisin mä kortisonit ja kihtilääkkeet voinut kotosallakin napsia kun sytostaatteja kuitenkn saa vasta maanantaina.
Niijuu, ja joku nopeakasvuinen non-hodgkinin lymfooma se loppupeleissä oli. Hengissäpysymis- ja paranemisennusteet siis hyvät.
Ihan varmasti, olis kamalan tylsää vaan olla sairaalassa. Ei sitä jaksaisi koko ajan vaan lukea tai kahtoo telkkariaTulisin hulluksi ellei ois läppäriä mukana.
Tuo on hyväPerskutarallaa. Ne ottivat mut sisään! Täällä nyt sit nökötän tyhjänpanttina osastolla koko viikonlopun! Olisin mä kortisonit ja kihtilääkkeet voinut kotosallakin napsia kun sytostaatteja kuitenkn saa vasta maanantaina.
Ihana kuulla! Ja onneks sulla on läppäri, niin on tekemistä ja voit päivitellä meille.Perskutarallaa. Ne ottivat mut sisään! Täällä nyt sit nökötän tyhjänpanttina osastolla koko viikonlopun! Olisin mä kortisonit ja kihtilääkkeet voinut kotosallakin napsia kun sytostaatteja kuitenkn saa vasta maanantaina.
pyydä pari kaljaa ruuan kanssa.Saikohan täällä neljältä ruokaa?
ei mulla niin nälkä ole mutta tylsää...
ainaski silakat ja karjalanpiirat puuttuu, suolasiika, savumuikut...Oon muistanu jo nää:
kerma
majoneesi
sillit
mädit; muikku ja lohi
juustot; aura ja brie
lohi
kinkku
kaprikset; isot ja pienet
joululimppu
rusinat ja pähkinät
punajuuret
suolakurkut; venäläiset ja tavalliset
porkkanat
omenat; joulu ja granny smith
pipari ja torttutaikina
marmeladit; omena, viikuna, luumu
kananmunat
laatikot; porkkana, lanttu, peruna, maksa
kahvi
maito
vessapaperi
servetit
sinappi
ALKO: VIINAKAAPIN TÄYTTÖ!
Apteekista päänsärkylääkkeet.
En tee laatikoita ite ku laiskuus iski ja mä syön jouluna myös maksalaatikkoa.
Ja kotijuusto! Mä en ymmärrä, miten kukaan voi elää yhtäainutta juhlaa ilman kotijuustoa.ainaski silakat ja karjalanpiirat puuttuu, suolasiika, savumuikut...
mää voin kun edes tiedä mitä on kotijuustoJa kotijuusto! Mä en ymmärrä, miten kukaan voi elää yhtäainutta juhlaa ilman kotijuustoa.
mää voin kun edes tiedä mitä on kotijuusto
ahaa, nyt muistuu mieleen että eteläläinen sukulaismummu ruukas tehä tuommosta