määki taidan käydä ostaa saunakaljatMä saatan ehkä illalla vähän tsihauttaa kun lapsetkin menee isälleen.
Nyt taidan lähteä käymään kaupassa (ehkä alkossakin)
Mulla vasta alkoi lomaLoma alkaa olla lusittu.
Hyvää lomaa.Mulla vasta alkoi loma
Kiitti, juu niin on tulossa Hyvää lomaa.
Onhan noita joulun pyhiä tulossa.
Me ei saada ottaa vuosilomaa joulun ja uudenvuoden aikaan. Siksi pidin nyt viikon loma.Kiitti, juu niin on tulossa 
Kva päästä ajoissa lomille. Tammikuun alussa jatkuu taas.
Juo vettä.Nälkä Olis lounas vasta puolen tunnin päästä.
Harmi ku teillä ei voi pitää pitempää lomaa joulun aikaan.Mutta hyvä että oli ees viikon loma nyt aiemmin.Me ei saada ottaa vuosilomaa joulun ja uudenvuoden aikaan. Siksi pidin nyt viikon loma.
On ensimmäinen kerta kun ei saa pitää lomaa. Pomo kielsi lomat.Harmi ku teillä ei voi pitää pitempää lomaa joulun aikaan.Mutta hyvä että oli ees viikon loma nyt aiemmin.
Tuskin olisin mullakaan, jos en olisi kuntouttavassa työtoiminnassa.
Mulla on täydet lomat eli 38 lomapäivää vuodessa.Harmi ku teillä ei voi pitää pitempää lomaa joulun aikaan.Mutta hyvä että oli ees viikon loma nyt aiemmin.
Tuskin olisin mullakaan, jos en olisi kuntouttavassa työtoiminnassa.
Ok,onko teillä liikaa töitä, että pomo kielti ?On ensimmäinen kerta kun ei saa pitää lomaa. Pomo kielsi lomat.
Liikaa kärttysiä ja vihaisia ihmisiä liikenteessä ainakin isoissa kaupoissa. Alkuviikosta käydään isommat ostokset ja sit viimeiset pikkuostokset siwasta.Jouluun on vielä 2 viikkoa. Kauppaan ehtii hyvin 23. päivä