ei nuku.Nukkuuko kisu?
ei nuku.Nukkuuko kisu?
Mutta huomenna on -perjantai-Ei saanut laitettua tuplaalapeukkua. Höh.
Hyvää yötä.
Melkein mutten näköjään ihan. Ei täällä ole mitään liikettä.kaikki meni kuitenki nukkumaan.
ei täälläkään.Melkein mutten näköjään ihan. Ei täällä ole mitään liikettä.
Haittaa naisista on
Tiede sen todistaa: Rakastuneista miehistä tulee lammasmaisia
Rakastuneessa voidaan havaita mitattavia muutoksia. Rakastuneet miehet ja naiset lisäävät kortisolin tuotantoaan noin 40 prosenttia. Kortisoli vahvistaa valppautta, jonka avulla huomio voi keskittyä oleelliseen. Tällainen valppauden lisääntyminen on stressitila, joka voi lisätä myös unettomuutta.
Rakastuminen on siis stressitila.
Kun miehen testosteronitaso laskee, hänen käytöksensä saattaa pehmentyä. Niinpä Partosen mukaan rakastuneista miehistä tulee lammasmaisempia ja paremmin toisen tahtoon mukautuvia.
Seksillä ny ei välttämäti miestä viedä...Tämähän selittää paljon! Ja vahvistaa ajatukseni siitä että mies pitää viedä aluksi seksillä. Rakastua ehtii myöhemminkin...
Mä vein nykyisen ja se mut.Seksillä ny ei välttämäti miestä viedä...
... mut hyvästä yrityksestä ei o koskaan havaittu olevan haittaakaan.
Jos sallitte, niin tohon tartun.rakastuneista miehistä tulee lammasmaisempia ja paremmin toisen tahtoon mukautuvia.
Arvaas, kunka monta röökiä mahtuu vuodesta -89 tähän päivään vaikka välistä poistetaankin synnytykset ja imetykset. Ja juonut, olen kuin sieni. ajoittain. Tälle vuodelle kertyi ehkä jopa kuukauden verran päiviä joina en juonut vähintään muutamaa olutta.Tää maailma ei oo millään mittapuulla reilu.
Ihan elintapani sanovat, et mun olis pitäny kuolla viinaan ja röökiin jo kymmenen vuotta sitten. Juomalla ny vaan ei saa itteään hetkessä hengiltä vaikka kuinka yrittäis. Mikään tappava tautikaan ei tunnu tarttuvan. Vaan kokemukset karttuu mut taudit ei tartu.
Ja sit mun kerjäämäni taudit annetaan pyytämättä ja kysymättä jollekin tibiksen kaltaiselle.
Universumin kohtuullisuusvastaava sais herätä ja alkaa hoitamaan hommiaan.
Luulisi että jotain jo puhuttais hoidoistakin ja niiden aloittamisesta.Huomenia!
Tänään saan ainakin tarkan diagnoosin. Hyvällä tuurilla edes jotain lääkitystä. Läppärinkin nappaan varmuudeksi matkaan, jos vaikka tuleekin käsky jäädä sinne...