Missä on kaikki kunnoliset naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tem_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta muuttuuko siinä vaiheessa kun niihin ei ole varaa joka päivä?
Just mäkkäriin ja muihin.
Eli eikös nää oo sillon enemmänkin läskiinnyttäviä kun niitä pääsee kertymään?

En usko et köyhällä varaa syödä joka päivä mäkkärissä yms.

Tutkimusten mukaan köyhät syövät eniten hiilihydraatteja, kuten pastaa ja vaaleaa leipää. Siatkin lihotetaan viljalla, samoin lihoo ihminen. Siat eivät lihoisi, jos söisivät pihviä ja juureksia.

Voi hyvinkin olla, etten tajua. Mutta tajuan sen, että kaikki minkä ihollesi pistät, imeytyy verenkiertoon. Eli nainen (miksei mieskin), joka meikkaa, on suuressa riskissä sairastua vakavasti pitkällä aikavälillä.

Siksi kannattaa miettiä mitä iholleen laittaa.
Myös meikkaamaton on suuressa riskissä sairastua. Joskus meikkaaminen suojaa ihoa vielä pahemmilta myrkyiltä ja haitallisilta aineilta ja estää niiden imeytymistä verenkietoon.
Lisäksi ihon kautta imeytyvien haitallisten aineiden määrä on aika minimaalinen.

En tunne ketään, joiden mielestä ammattimallit ovat terveitä tai elinvoimaisia, mutta silti sen näköisillä naisilla on hyvinkin vientiä, ja keskimääräinen länsimaisen kulttuurin aivopesun uhri pitää heitä kauniina. Nykyajan tyttöjen esikuvat ovat itseään leikkeleviä malleja, näyttelijöitä ja muusikoita, jotka käyttävät huumeita ja kuolevat nuorena. Ei näissä esikuvissa ole terveyttä nähtykään. Keskimääräinen suomalainen pullukkakin elää terveellisemmin kuin nämä ja elää pidempään. Ja markkinakoneisto tyrkyyttää meille edelleen jatkuvalla syötöllä vain lisää ja lisää näitä anorektikkoja malleja ja kaiken maailman amywinehouseja ja whitneyhoustoneita.

Nykyisellä kauneuskäsityksellä ei ole enää mitään tekemistä terveyden kanssa. Suurin osa näistä kauneusihanteista kuolee paljon nuorempana kuin esimerkiksi minun vanhempani, joilla kyllä on ylipainoa, tosin ei mitään massiivisia määriä.

Huuuuh.. (y)

En tunne ketään, joiden mielestä ammattimallit ovat terveitä tai elinvoimaisia, mutta silti sen näköisillä naisilla on hyvinkin vientiä, ja keskimääräinen länsimaisen kulttuurin aivopesun uhri pitää heitä kauniina. Nykyajan tyttöjen esikuvat ovat itseään leikkeleviä malleja, näyttelijöitä ja muusikoita, jotka käyttävät huumeita ja kuolevat nuorena. Ei näissä esikuvissa ole terveyttä nähtykään. Keskimääräinen suomalainen pullukkakin elää terveellisemmin kuin nämä ja elää pidempään. Ja markkinakoneisto tyrkyyttää meille edelleen jatkuvalla syötöllä vain lisää ja lisää näitä anorektikkoja malleja ja kaiken maailman amywinehouseja ja whitneyhoustoneita.

Nykyisellä kauneuskäsityksellä ei ole enää mitään tekemistä terveyden kanssa. Suurin osa näistä kauneusihanteista kuolee paljon nuorempana kuin esimerkiksi minun vanhempani, joilla kyllä on ylipainoa, tosin ei mitään massiivisia määriä.

Järjen ääntä. Tutkimusten mukaan ylipainoiset elävät pidempään, samoin ne, joilla on vanhemmiten kolesterolit koholla. Läski ei vain ole meidän kulttuurissamme seksikästä. Miksi ei? Siksi ei, koska se on helvetin hyvä business! Markkinakoneistson pahin mahdollinen vihollinen on itseensä tyytyväinen ihminen, joka ei meikkaa, ei osta merkkikledjuja ja elää sairastumatta. Oli sitten lihava tai laiha.

En tiedä juuri yhtäkään miestä, joka viehättyisi erityisesti alipainoisesta, nälkäänäkevästä ylipitkästä naisesta.

Lehdissä näitä naisia on, koska ne voi pukea, meikata ja maskeerata millaisiin vetimiin tahansa eikä tarvitse miettiä mikä sopii kenenkin ruumiinrakenteelle. Ainoastaan siitä syystä nämä tytöt ovat lehdissä esittelemässä vaatteita.
Ihan tosissaan, se on aika harva mies, joka ihannoi tällaista naistyyppiä.

Eli siis en pidä itsekkään tällaista naista mitenkään ihanteellisena tai elinvoimaisena.

Siksi kannattaa miettiä mitä iholleen laittaa.
Myös meikkaamaton on suuressa riskissä sairastua. Joskus meikkaaminen suojaa ihoa vielä pahemmilta myrkyiltä ja haitallisilta aineilta ja estää niiden imeytymistä verenkietoon.
Lisäksi ihon kautta imeytyvien haitallisten aineiden määrä on aika minimaalinen.

Korjaus: kaikki mitä ihollesi pistät, imeytyy verenkiertoon. Pyyntö: kerro minulle jokin aine, joka estäisi muita myrkkyjä imeytymästä ihon epiteelin läpi.

Järjen ääntä. Tutkimusten mukaan ylipainoiset elävät pidempään, samoin ne, joilla on vanhemmiten kolesterolit koholla. Läski ei vain ole meidän kulttuurissamme seksikästä. Miksi ei? Siksi ei, koska se on helvetin hyvä business! Markkinakoneistson pahin mahdollinen vihollinen on itseensä tyytyväinen ihminen, joka ei meikkaa, ei osta merkkikledjuja ja elää sairastumatta. Oli sitten lihava tai laiha.

Niin totta tämä!

Köyhät eivät ole lihavia. Koskaan. Se, joka väittää olevansa köyhä lihava, ei ymmärrä, ettei oikeasti ole köyhä, ja käyttää edelleen liikaa rahaa ruokaan.

Minä tipuin joitakin vuosia sitten pois kaikilta tuilta pariksi kuukaudeksi, ja ruokaan jäi alle 2 euroa päivässä. Laihduin kahdessa kuukaudessa 20 kiloa, ja minusta tuli normaalipainoinen. Olen täysin varma, että jos ruokaan ei pysty käyttämään enempää kuin tuon verran, laihtuu varmasti, Eikä sitten fuskata käymällä missään leipäjonoissa!

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Joo ei. Kyllä keski-ikäiset miehet ovat järestään salskeita ja komeita kuin nuoret oriit. Ja vierailu vanhainkodin tv-huoneessa saa kyllä kuumaksi, kun sohvalla tärisee toinen toistaan kuumempia pakkauksia :LOL:

Joo, mutta jos mies elää riittävän vanhaksi, niin ikäisensä naarasotukset ovat madaltaneet kriteerinsä siihen, että riittää jos mies osaa itse käydä vessassa. Jos elän vielä viiskytä vuotta, niin jo vain meikäläiselläkin vientiä vanhainkodissa riittää.

Ei estä, mutta hidastaa ja vaikeuttaa.

Anna esimerkki. Ymmärrän, että jonkin aineen voi absroboida toisella, mutta miten sitten käy ihon normaalin bakteeriflooran, ihon epiteelin jne? Mitä itse katselen noita naisten käyttämiä sotkuja, ovat ne minun mielestäni täysin järjettömiä eivätkä voi missään tapauksessa edistää terveyttä.

P.S. tässä hyvää tietoa http://kemikaalikimara.blogspot.fi/

Köyhät eivät ole lihavia. Koskaan. Se, joka väittää olevansa köyhä lihava, ei ymmärrä, ettei oikeasti ole köyhä, ja käyttää edelleen liikaa rahaa ruokaan.

Minä tipuin joitakin vuosia sitten pois kaikilta tuilta pariksi kuukaudeksi, ja ruokaan jäi alle 2 euroa päivässä. Laihduin kahdessa kuukaudessa 20 kiloa, ja minusta tuli normaalipainoinen. Olen täysin varma, että jos ruokaan ei pysty käyttämään enempää kuin tuon verran, laihtuu varmasti, Eikä sitten fuskata käymällä missään leipäjonoissa!

Vaikka partaveitsen vastaus olikin hyvä, ja näin tosiaan kuvitellaan.
Niin tämä oli se omakohtaiskokemuksen ääni.
Olen samaa mieltä. En tunne yhtäkään köyhää lähipiiristäni joka olisi läski.

Tai ihan vaan siitä, että litra makeaa siideriä on yhtä kuin 650 kaloria ja kymmenessä päivässä se tekeekin sit melkein kilon rasvaa.

No joo, tosin, laskennallinen 7000 kcal/laardikilo ei siis ole oikeasti ihan noin, mutta jos sun hormonit toimisivat oikein, niin jos syöt tuon 650 kcal yli per tarpeesi, aivosi ohjaisivat sinut syömään vähemmän jotain muuta. Siinä on koko asian ydin ja siellä ne biokemialliset (endokrinoligsetkin) asiat luuraa.

Anna esimerkki. Ymmärrän, että jonkin aineen voi absroboida toisella, mutta miten sitten käy ihon normaalin bakteeriflooran, ihon epiteelin jne? Mitä itse katselen noita naisten käyttämiä sotkuja, ovat ne minun mielestäni täysin järjettömiä eivätkä voi missään tapauksessa edistää terveyttä.

P.S. tässä hyvää tietoa http://kemikaalikimara.blogspot.fi/

En tiedä muista naisista. Pyrin itse pysyttelemään luonnonkosmetiikassa ja luonnon omien myrkkyjen parissa.

Ja kyllä, toinen aine ihon uloimmalla kerroksella hidastaa jonkin toisen aineen imeytymistä iholta. Siksi hoitavia voiteita ei laiteta meikin päälle? Käytetään aurinkorasvaa?

Vaikka partaveitsen vastaus olikin hyvä, ja näin tosiaan kuvitellaan.
Niin tämä oli se omakohtaiskokemuksen ääni.
Olen samaa mieltä. En tunne yhtäkään köyhää lähipiiristäni joka olisi läski.

Riippunee mikä määritellään köyhäksi, mutta onhan tuokin totta. Miksi ihmiset sitten valittavat, että tukia leikataan, jos kerran laihtuisi, jos vietäisiin ne loputkin?

Mutta voi toki olla "köyhä" jos läski syö kaksinverroin mitä normaali, niin se nälkäkin tulee varmaan nopeemmin, eikä käteen jää paljon muuhun kuin siihen ruokaan :D

En tiedä muista naisista. Pyrin itse pysyttelemään luonnonkosmetiikassa ja luonnon omien myrkkyjen parissa.

Ja kyllä, toinen aine ihon uloimmalla kerroksella hidastaa jonkin toisen aineen imeytymistä iholta. Siksi hoitavia voiteita ei laiteta meikin päälle? Käytetään aurinkorasvaa?

Tätä pyysinkin, eli kerro jokin luonnonkosmetiikka, niin voidaan katsoa sen aineet. Aurinkorasvathan ovat todella hirveitä myrkkyjä!

No joo, tosin, laskennallinen 7000 kcal/laardikilo ei siis ole oikeasti ihan noin, mutta jos sun hormonit toimisivat oikein, niin jos syöt tuon 650 kcal yli per tarpeesi, aivosi ohjaisivat sinut syömään vähemmän jotain muuta. Siinä on koko asian ydin ja siellä ne biokemialliset (endokrinoligsetkin) asiat luuraa.

Ehkä mun aivot ovat sit normaaleja fiksummat, kun ne sanovat että ei sovi naftata päivän sapusoista jotta lihakset saavat työpäivän ajan energiaa raskaaseen duuniin.

Mut eikö lihavilla ihmisillä sit niinko maalaisjärki toimi lainkaan jos vaan syövät ja syövät ja syövät vaikka huomavat lihovansa?

Mutta voi toki olla "köyhä" jos läski syö kaksinverroin mitä normaali, niin se nälkäkin tulee varmaan nopeemmin, eikä käteen jää paljon muuhun kuin siihen ruokaan :D

Alat huomata pointin: kun ihminen syö kaksinverroin, tuottaa se kaksinverroin.

Mietippä niitä köyhiä joilla ei sitä vararavintoa siinä mahalla valmiiksi ole.
Ne kuolee nälkään, ja läskit jotka on nyt, niin laihtuu.

Juuri näin. Rasvasolukko on kehittynyt evoluutiossa juuri näistä syistä. Eli jos tulisi nälänhätä (mikä vielä tulee joku päivä), laihat kuolevat ensin.

Palataan huomenna. Nyt pitää rientää.

Katson sitten itse: http://www.ekolo.fi/info/luonnonkosmetiikka/29/

... jos pitää valita kahden pahan väliltä, on luonnonkosmetiikka parempi. Mutta siinäkin on alkoholeja yms roinaa, joka imeytyy ihon läpi verenkiertoon. Esimerkkinä tämä syväkurkun kosteutin http://www.ekolo.fi/tuote/syvakosteuttava-emulsio/4751009820163/

Ainesosat / INCI: Aqua, Alcohol, Rosa Damascena (Rose) Distillate*, Alcohol, Glycerin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Trifolium Pratense (Red Clover) Flower Extract*, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract*, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Glucoside, Tilia Cordata (Linden) Extract*, Artemisia Vulgaris (Mugwort) Extract*, Lecithin, Betaine, Stearic Acid, Palmitic Acid, CI 77891 (Titanium Dioxide)***, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Sodium Phytate, CI 77019 (Mica)***, Lactic Acid, Aroma**, Citral**, Limonene**, Linalool**. *=luomu / **=eteerisistä öljyistä / ***=epäorgaanista ainetta tai mineraalipigmenttiä.
100% raaka-aineista luonnollista alkuperää / 19% raaka-aineista luomutuotantoa

.... jotta ... enpähän alkaisi tuota iholleni laittamaan.

Yhteistyössä