Lyhyemmillä ei ainakaan ole "polvet suussa" istuessaan bussissa/junassa/autossa/lentokoneessa.eikun tarkoituksena oli pohdiskella omaa ja lajitoverien surkeaa tilannetta noin yleisellä tasolla
lyhvet ja pitkät sortuu ihan samoihin ansoihin
Lyhyemmillä ei ainakaan ole "polvet suussa" istuessaan bussissa/junassa/autossa/lentokoneessa.eikun tarkoituksena oli pohdiskella omaa ja lajitoverien surkeaa tilannetta noin yleisellä tasolla
lyhvet ja pitkät sortuu ihan samoihin ansoihin
pitää paikkaansa, turistiluokassakin mahtuu ihan hienostiLyhyemmillä ei ainakaan ole "polvet suussa" istuessaan bussissa/junassa/autossa/lentokoneessa.
Oisko noissa sitten jotain eroja tai jutut muuttunut kun eksä joskus sääti noi itse katsastuksen jälkeen.katsastusmieshän ne valojen korkeudet säätää, harva kai niitä ihte peukaloi
Iso hali ja tsemppiä! Toivotaan parasta!Huomenta!
Tuomionpäivä. Kymmeneltä selviää, selviääkö tästä sytostaateilla ja säteilyllä vai joudunko leikkaukseen tai jos ei olekaan mitään tehtävissä.
ilmeisesti kaikki ei luota siihen että katastusukko osaa säätää oikeinOisko noissa sitten jotain eroja tai jutut muuttunut kun eksä joskus sääti noi itse katsastuksen jälkeen.
Mulleki katsastusmies sano vaan, että pitää suunnata oikein. Ei se mitään sille tehnyOisko noissa sitten jotain eroja tai jutut muuttunut kun eksä joskus sääti noi itse katsastuksen jälkeen.
aijjaa, mulle on aina säädetty jos on ollut tarvista (yleensä ei ole ollut)Mulleki katsastusmies sano vaan, että pitää suunnata oikein. Ei se mitään sille tehny
Ei vaan tuo piti itse tehdä.ilmeisesti kaikki ei luota siihen että katastusukko osaa säätää oikein
Ehkä tuo riippuu katsastuspaikastakin.aijjaa, mulle on aina säädetty jos on ollut tarvista (yleensä ei ole ollut)
öö, tai siis viime vuosia. Joskus takavuosina oli varmaan toisin...
siltähän tuo vaikuttaaEi vaan tuo piti itse tehdä.
Ehkä tuo riippuu katsastuspaikastakin.
Nonni, eli tekee tuon vain sen takiasiltähän tuo vaikuttaa
ite käyn aina samalla katsastusasemalla, sitä pitää entinen ruotukaveri
hitto, mää luulin ihan oikeesti että kaikki katsastusmiehet säätää valot sojottamaan oikein siinä saman tienNonni, eli tekee tuon vain sen takia
Niin oppii juuhitto, mää luulin ihan oikeesti että kaikki katsastusmiehet säätää valot sojottamaan oikein siinä saman tien
palstalla oppii joka päivä jotain uutta
Luulenpa joidenkin tekevän sen tahallaan. Täälläkin varmaan moni luki mummeliisan blogia niin ehkä voisi arvata "uutisen" jo olleen täällä.pirukohan noita mummeliisaa koskevia avauksia tekee ja nostelee
antas jo olla
Mie en jaksa noita linnanjuhlia kahtoo. Seuraana päivänä on ihan tarpeeksi juttua IL ja mtv 3 sivuilla
Pitänee kai sen verran sitten minunki.muuta en kattonu mutta sen veteraanien lauluesityksen katoin jälkeenpäin netistä
no siis tuossahan on aivan ylenpalttisestiRiitäsköhön nuille siskonlapsille joululahjaksi 2 vaatteet jokaiselle, 1 kirjat jokaiselle sekä lahjapussukat missä on itsetehtyjä ja koristelluja pipareita ja pikkuleipiä sekä suklaatikkareita ?
Yksi kirja pitäis viellä ostaa 2 v.
Siskolle menee yves rocherin tuotteitta ja varmaan 20- 40 e viellä ihan rahana.