Ei susta saa hörhöä tekemälläkään.ja minun. vaikken paljoa enää edes kirjottele.
pöh, ainaski lispe tykkää sustaEi susta saa hörhöä tekemälläkään.
Mutta en ole kyllä minäkään alotuksia enää tehnyt pitkään aikaan.
Ei tee enää mieli edes lukea etusivun ketjuja, pelkkää paskaa 95%sti jos vaan vilkaseekin. OKSENNUS LENTÄÄ.
Olen joutunut pakolaiseksi the ketjuun, jossa minusta ei kukaan edes tykkää, enkä kuuluu kantaketjulaisiin.
Ei ole helppoa.
no jo on jutut taas.jossa minusta ei kukaan edes tykkää
Muusta tuossa kirjoituksessa tykkäsin paitsi en tästä viimeisestäOlen joutunut pakolaiseksi the ketjuun, jossa minusta ei kukaan edes tykkää, enkä kuuluu kantaketjulaisiin.
Ei ole helppoa.
Kyllä tähänkin tottuu aika pianJärjettömän vieraalta tuntuu palsta... vissiin vähän ollut taukoa Pitäsköhän minunkin hypätä The Ketjuun luovimaan?
Mulle hyppäs heti joku mainos vihjailemaan et tarvis vissiin liikuntaa
Todella!pöh, ainaski lispe tykkää susta
Kysy häneltä yksäreistä.Olihan täällä yksi päivä sipuliltakin joku aloitus.
Eikös hänkin ollut ainakin joskus mode?
MISSÄ SÄ OOOOOT?!? I MISS YOUUUUUKaupat on onneksi tänään kiinni.
Jos saatais joku roti tähänkin puljuun.
Olit ennen täällä aina, mutta missä nyt? Muuan väitti jokin aika sitten, että olet työtön.Muusta tuossa kirjoituksessa tykkäsin paitsi en tästä viimeisestä
Ei siellä ole mitään kantaketjulaisia, monia uusia tullut joukkoon
2005 alkaenNo jätkä hei, long time no seen. Just mietin kuka täällä oli modena silloin 10 v sitten kun palstailin, jotain mies nimeä mietin, mutta sinähän se olit. Siirryin aikoinani av:lle, mutta se vasta pilalla onkin, mitään ei uskalla kirjoittaa, poistoon menee.