Mikä on CTjuu, ei tod haittaa jos nänni vähän nöpöttää tai on CT
Mikä on CTjuu, ei tod haittaa jos nänni vähän nöpöttää tai on CT
Mutta hyvällä tavallaEn tiedä mitä se on, jotain karmivaa kumminkin.
Satun päällä toikin olis ollut kaunis.Ruma mekko.
toivoinkin että edes joku kysyy, sehän on tietysti camel toeMikä on CT
Mie luulin, että puhuttiin tisseistä. Olisihan se voinut olla Camelin tissitoivoinkin että edes joku kysyy, sehän on tietysti camel toe
Jaa no varmaan jos on ku**i ja jotain intressejä mennä lähemmin sorkkimaan.Mutta hyvällä tavalla
kai se olis voinu mutta eipäs olluMie luulin, että puhuttiin tisseistä. Olisihan se voinut olla Camelin tissi
Tyylikäs. Mun mielestä on kiva, ettei joku törsäile joka juhlaa varten uuteen asuun.
se on niimpäNiinpä??
Ole sinä hilYaa.se on niimpä
Mää taas katoin että mikä perkeleen sivukalju-keesimuoti tänä vuonna onSatu on kyllä upea. Makea kampauskin .
Kas kas, Toni on saanut parikseen jonkun pyhimyksen.
hyvä vinkki, tosijaan aika painua pehkuihinOle sinä hilYaa.
Edellinen vaimo oliki ihan Tonin näkönen ja se ei välttämättä oo vaimolle hyvä juttuKas kas, Toni on saanut parikseen jonkun pyhimyksen.
Ylemmällä neidillä on oikein kaunis puku!
Nyt tipahtiEdellinen vaimo oliki ihan Tonin näkönen ja se ei välttämättä oo vaimolle hyvä juttu
No mulla just toi nahkafagotti niin ois niinkuin tarvetta Seurustella naisten kanssa siis.Jaa no varmaan jos on kulli ja jotain intressejä mennä lähemmin sorkkimaan.
Mulla kun ei nahkafagottia ole, niin ei ole tarvetta seurustella epämiellyttäviä värähtelyjä aiheuttavien naisten kanssa.
Kun on hyvän löytäny niin ei sitä joka vuosikymmen lähetä muuttelemaan!
No jos mä oisin ukkokullan näkönen, soittasin pikaseen Tiina Jylhälle. Ukkokulta on ihan komee näky mutta ei se naisen naamaan sopisiNyt tipahti