vierailija
Näkyykö nää? Huhuu.Voisko joku kertoo et mitä äsken tapahtu.
Vastasin vieraalle viestiin ja sitten vieraan viesti kadonnut,
Nyt oma viestini. Modeko niitä poistaa?
Näkyykö nää? Huhuu.Voisko joku kertoo et mitä äsken tapahtu.
Nykyajan velliperseet ovat myyneet Suomen Brysseliin.Minun 91-vuotias pappani taisteli sodassa maataan puolustaen. Arvostan häntä todella ja olen kiitollinen sankarillisesta osallistumisesta Suomen itsenäisyyden saamiseen. Nykyajan velliperseistä ei samaan olisi.
Jätkä on mode.Voisko joku kertoo et mitä äsken tapahtu.
Dääääm...Jätkä on mode.
Mistä vitun tynnyristä sä oot pulpahtanu?Miksi veteraneja hyysätään? murhaajia!! ja ajatelkaa tämä on niin julman tappamisen muistopäivä!!! miski tälläistä?? ja lapsillenne kerrotte?? että nyt juhglitaan kun on TAPETTU IHMISIÄ!!
Siirtokarjalaisia ei saanut verrata maahanmuuttajiin, joten en mä nyt tiedä millä lihaksilla maahanmuuttajia ja neukkuarmeijaa voi verrata???? O.OTämän syksyn aikana on tullut 3 divisioonaa matuja rajan yli; aiotko seurata isoisiesi jalanjälkiä?
No ei millään.Siirtokarjalaisia ei saanut verrata maahanmuuttajiin, joten en mä nyt tiedä millä lihaksilla maahanmuuttajia ja neukkuarmeijaa voi verrata???? O.O
Työnnä se suvaitsevaisuutes vaikka sinne perseesees.Sota huulluja neurotikkoja täynnä palsta! miten opetatte lapsenne??? ihaillette jotain tappajamiehenne tehny pahaa! missä suvaitsevaisuus??????