En tiiä, mutta aika rankkaa settiä näin heti aamustiMiksi hevissä ei voi pitää Idols-kisaa? Antaisko tämä osviittaa?
Miksi musta tuntuu et tää kappale seuraa joka paikassaDet blåsar ute - siellä muuten tuulee!
Hyvin noi Scorpparit veti viimeksi kun niitä kattomassa ... ikäisikseen.Miksi musta tuntuu et tää kappale seuraa joka paikassa
Niin tuulee, ja lujaa.
Olen melkein kateelinen, itse pienestä asti tykännyt.Hyvin noi Scorpparit veti viimeksi kun niitä kattomassa ... ikäisikseen.
Onpas aikaa kun olen tuon kuullut jos koskaan. Tänks.
Olivat Jokereiden räkälässä tossa pari vuotta sitten...Olen melkein kateelinen, itse pienestä asti tykännyt.
Vaan en ole ollut katsomassa..
No itse tapailen tälläkin hetkellä basistia ;DNuorena tuli soittokämpässä vedettyä tätä niin lujaa, ettei kuullut yhtään mitään muutamaan tuntiin ... ja minä olin se basistin reppana.
Se vain on hyvää ja edullisempaa kuin Black Rat.Partaveitsi/gillette! Mistä tuo Crowmoor- villitys tulee, nykyään jokasella on se Crowmoorin tölkki kädessä.
Niin kaunis tuo enyan biisi... Hrr.. Aina.Kohta pitää jo alkaa pakata ...
Tuntuu et leijailee johonkin pilveen. Niin pehmeän oloinen biisi.Vähän vanhempaa, mutta niin mahtavat sanat...
Whoa, my love
My darling
I've hungered for your touch
A long, lonely time
And time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine?
I need your love
I need your love
God speed your love to me
Lonely rivers flow to the sea, to the sea
To the open arms of the sea