Turvapaikanhakijat piiritti Hennalassa poliisipartion joka pelastautui käyttämällä patukkaa mamuihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eikä. Tavallisia ihmisiä perheineen ne viranomaiset ja poliitikotkin ovat ja varmasti kukaan ei halua tänne epävakaita oloja. Aika on kyllä vaikea, en haluaisi olla tällaisena aikana itse päättämässä asioista. Itse suollat propagandaa. Joidenkin elämäntehtäväksi on tullut kapinamielen nostatus ja tuntuu että melkein mitä tahansa asiaa voidaan käyttää hyväksi noiden ihme salaliittoteorioiden todisteluksi. Tämä maa ei ole mikään venäjä.

Kukaan ei muka halua Suomeen epävakaita oloja ja silti rajan yli saa tulla rikollista ainesta eikä törkeimpiinkään rikoksiin syyllistyneitä mamuja karkoiteta...

Mitä sulka on venäläisiä vastaan, oletko rasisti?

Kukaan ei muka halua Suomeen epävakaita oloja ja silti rajan yli saa tulla rikollista ainesta eikä törkeimpiinkään rikoksiin syyllistyneitä mamuja karkoiteta...

Mitä sulka on venäläisiä vastaan, oletko rasisti?

Voin vähän ollakin. Mutta silti järki mulla on päässä. Tilanne vaan on tämä sama koko Euroopassa. En minäkään innosta hyppinyt pakolaisvirrasta.

Oletkos itse venäjätrolli? Niillähän vois ollakin intressinä tuo hajota ja hallitse. Tuskin suomen hallitus haluaa tänne sekasortoa. Vain yhtenäinen kansa on vahva.

Yhteistyössä