Saattaa johtua noistakin. Siis stressistä.Totta! Mulle tuli hitonmoinen stressi kun useampana aamuna ei saanut syödä saati juoda kahvia. Vähemmästäkin sitä menkatkin katoavat.
Osta raskaustesti
Saattaa johtua noistakin. Siis stressistä.Totta! Mulle tuli hitonmoinen stressi kun useampana aamuna ei saanut syödä saati juoda kahvia. Vähemmästäkin sitä menkatkin katoavat.
Kyllä täältä joskus kuollaan, se on melko 100% varmaa.onko maailmassa ylipäätään mitään mikä olisi 100% varmaa
Hyy! Enkä!Saattaa johtua noistakin. Siis stressistä.
Osta raskaustesti
Kyyyyllä ne sieltä vielä tuleeHyy! Enkä!
juu, harvemmat tänne pysyvästi jää kekkuloimaanKyllä täältä joskus kuollaan, se on melko 100% varmaa.
Niimpä.juu, harvemmat tänne pysyvästi jää kekkuloimaan
Yöt on nukkumista vartennokoset
Varmasti stressi vaikuttaa, halaus.Chisu on aina hyvää.
Mut mulla menkat kaksi päivää myöhässä. Se nyt tästä enää puuttuisikin että steriloitu turhan vanha nainen tulisi paksuksi just silloin kun on otettu miljoonia rönrgenkuvia ja syöpähoidot edessä
Vanha kototönö oli puulämmitteinen kunnes sain asennettua keskuslämmityksen. Käytin puitten raahaamiseen ns. kaljakärryä. Jos semmoisella kulkee kymmenen laatikkoa kaljaa, niin kulkee muutama sylys klapejakin.Raahaan puita sisälle. Hiukka hidasta, kun jaksan kantaa noin kahdeksan halkoa kerralla
Kynttilöitäkin kaivoin esiin. Lupaillevat kunnon myrskyä!
Tuosta on tehty tango. Lago Maggiore. Olavi Virta- olkaa hyvät:116-vuotias Emma Morano on Euroopan vanhin asukas,...
Itsenäinen elämä maistuu ikärouvalle niinkin hyvin, että hän elää yhä yksin Maggiore-järven rannalla sijaitsevassa kaksiossaan. .
Tovottavasti mieli on hetken päästä parempiIltapäiviä. Miten voi ihminen olla näin väsynyt ja vittuuntunut vaikka viikonloppu alkamassa?? Oikeen kunnon ärsymärsy.
Sitä joskus on. Halaus.Iltapäiviä. Miten voi ihminen olla näin väsynyt ja vittuuntunut vaikka viikonloppu alkamassa?? Oikeen kunnon ärsymärsy.
Hö, meillä on kans ollu sateita. Lumet on taas sulanut pois.Kylläpäs taas sataa vettä, ihan kun kesä olis
Koko päivän on täällä satanut.Hö, meillä on kans ollu sateita. Lumet on taas sulanut pois.
Mielummin pikkupakkasta ja lunta.