Tilanne jatkuu, mutta nukun välillä. Mun työ on välillä tällaista. Onneksi tai pahaksi onneksi tietyt asiat voi hoitaa myös etänä. Ja jouluna. Ja öisin....
Tartun kiinni tuolistaTee niinkuin muutkin. Tartu kiinni mistä saat.
No, niimpä onJa huomenna on myös
perjantai
Öitä hopsukkaNyt mä kuuntelen hetken aikaa Liekkiä, hyvä bändi. Öitä teille!
Aaa...Ei mihinkään
Kuulin vain yksi päivä tuon Diandran lintubiisin ja sitten tuli mieleen nuo kaksi muuta
Jonnen versio linnusta ja lapsesta on kanssa hyvä.
...mistä tulikin mieleen...Aaa...
Mä olen jossain Iron Maidenin biisissä missä lennetään niinko eagle jo...
Ihan holtitonta menoa.Tee niinkuin muutkin. Tartu kiinni mistä saat äläkä murehdi mitä oli sata sivua sitten.
Voisitko vähempää odottaa? Täh?Ihan holtitonta menoa.
Tottakai voi. Sivistynyttä ja siveää keskustelua.Voisitko vähempää odottaa? Täh?
hyvä biisi mutta ei ole lintubiisi, tää sitä vastoin olis
Mutta esittäjä olihyvä biisi mutta ei ole lintubiisi, tää sitä vastoin olis
Juu, Kiveäkin kiinnostais.Tottakai voi. Sivistynyttä ja siveää keskustelua.
Ai sen takia mun on niin vaikea löytää juttukaveria. Pitäskö löysätä nutturaa?Juu, Kiveäkin kiinnostais.
Älä helekutissa alenna ittees nuiden huntaloiden tasolle. Vanhalla muorilla nuttura kuuluukin olla melko tiukalla.Ai sen takia mun on niin vaikea löytää juttukaveria. Pitäskö löysätä nutturaa?
Mä olen luullut että avaat nutturan aina heti kun töistä pääsetAi sen takia mun on niin vaikea löytää juttukaveria. Pitäskö löysätä nutturaa?
Älä helekutissa alenna ittees nuiden huntaloiden tasolle. Vanhalla muorilla nuttura kuuluukin olla melko tiukalla.
Että mää tykkään sun sanavalinnoistasi!Älä helekutissa alenna ittees nuiden huntaloiden tasolle. Vanhalla muorilla nuttura kuuluukin olla melko tiukalla.
Sillonhan se vasta kiristetäänMä olen luullut että avaat nutturan aina heti kun töistä pääset
AhaSillonhan se vasta kiristetään