tehdään asiat kerralla kunnollaPeukutin AaKoota mutta kukaan ei huomannut. Piti peukuttaa uudestaan.
tehdään asiat kerralla kunnollaPeukutin AaKoota mutta kukaan ei huomannut. Piti peukuttaa uudestaan.
No heij!Lispetille moi
Vaik lintukappaleet olis kuinka kuuminta hottia, niin en silti laita tähän väliin Lokki- valssia.Pari muutakin lintukappaletta
Mä laitanVaik lintukappaleet olis kuinka kuuminta hottia, niin en silti laita tähän väliin Lokki- valssia.
No jos on ihan välttämätöntä, niin yks lintulaulu mulla juolahtaa mielipuoleeni. Noitalinna Huraan Pikkuveli. Tosin Paulan ja Miran coveri mun mielestä potkii paremmin.Mä laitan
Oli vaan liikaa esittäjävaihtoehtoja.
tässä olen kyl samaa mieltä. vaik ain kiire seuraa, niin koskaan ei saa olla niin kiiru ettei kerkeä uistelemaan tyyneen kesäiltaan tai palloa potkimaan haukun kaa. niin kovin vähän jää aikaa mihinkään oikeasti tärkeään kun on mukamas tärkeää tekemistä. tarttis itekin kyl hiukan pysähtyä ja miettiä.No jos on ihan välttämätöntä, niin yks lintulaulu mulla juolahtaa mielipuoleeni. Noitalinna Huraan Pikkuveli. Tosin Paulan ja Miran coveri mun mielestä potkii paremmin.
”Pysy aina pikkuveljenä, ja lintuna, älä koskaan miehisty, en meidän taloon lisää aikuisia halua”.
Sanomahan tossa on se, et aikuisena oleminen on ihan tylsää. Joutuu olemaan joku kunnanvaltuuston puheenjohtaja tai vastaavaa, jolla on aina kiire niin tärkeiden tekemisten kanssa, et ei koskaan ehdi tehdä niitä asioita jotka ovat oikeesti tärkeitä.
Kuten sammakonkudun seuraaminen, lätäköissä pomppiminen, puihin kiipeäminen jne...
Voi Fami! Tää on ihana!Mä laitan
Oli vaan liikaa esittäjävaihtoehtoja.
Iltaa hopsukkaIltaa. Jokohan riittäis tälle päivälle, just lopetin työt. Aamuvarhasella vois sitten taas jatkaa. Pitäis varmaan nukkuakin välillä
Mutta muutama sana teidän kanssa ja hieman tuuletusta korvien väliin
Tee niinkuin muutkin. Tartu kiinni mistä saat äläkä murehdi mitä oli sata sivua sitten.Törkeitä määriä te puskette näitä sivuja tänne. Jos ajattelisi, että vaikka tässä iltasella vähän ketjuuntuisi, niin ei mitään, tänne on puskettu taas niin paljon tekstiä, ettei näitä jaksa alkaa millään plaraamaan.
Ei mihinkäänMihin niitä lintulauluja kaivataan? Tuli mieleen vielä Kutri Helenan Lintu ja lapsi.
Tilanne jatkuu, mutta nukun välillä. Mun työ on välillä tällaista. Onneksi tai pahaksi onneksi tietyt asiat voi hoitaa myös etänä. Ja jouluna. Ja öisin....Iltaa hopsukka
Ei tuosta voinut oikein tykätä kun noin pitkään on töiden parissa mennyt