The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sopivasti sekä tähän että eiliseen naisen raivo keskusteluun liittyen: kaveri oli päivittänyt faceen miten kaikki ottaa päähän, koirat vinkuu, koululaisia ei meinaa saada hereille, aamutee on pahaa vaikka lempparimukista juo ja kaiken kruunaa se, että työmatkalla auton radiosta tulee huonoa ohjelmaa. Totesin että mun kansanvaunussa on niinkin moderni radio, että siitä voi vaihtaa kanavaa tai laittaa kokonaan kiinni.

Väärä vastaus. Mä olen viisastelija enkä tajuu mitään.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Muija ei uskalla,
kakarat ne on ihan jees
pomo ei uskalla
työ no siitä vois mutta ei viitti julkisesti
sää pannan harkintaan
naapuri en tunne
kylän kauppias en tunne
mamut, suvakit niistä urputetaan isommalla puolen riittävästi

• Tykkää
Reactions: famipala
Sopivasti sekä tähän että eiliseen naisen raivo keskusteluun liittyen: kaveri oli päivittänyt faceen miten kaikki ottaa päähän, koirat vinkuu, koululaisia ei meinaa saada hereille, aamutee on pahaa vaikka lempparimukista juo ja kaiken kruunaa se, että työmatkalla auton radiosta tulee huonoa ohjelmaa. Totesin että mun kansanvaunussa on niinkin moderni radio, että siitä voi vaihtaa kanavaa tai laittaa kokonaan kiinni.

Väärä vastaus. Mä olen viisastelija enkä tajuu mitään.
mutta sähän olet viisastelija etkä tajuu mtn

TOI on muuten ihan persiistä! Meillä etenkin mersu tekee tuota ilman loskaakin -sen mielestä maa vissiin on liukas mudasta.
AIVAN persiistä. Ja sillonkun valot vilkkasee niin moottorilta otetaan tehot poies. Koeta siinä sitten loskassa kaahlata.

Mulla oli takavuosina 4wd Volvo. Sillä oli hyvää ajaa loskassa ja lumessa kun siinä ei ollu espejä sun muita.

AIVAN persiistä. Ja sillonkun valot vilkkasee niin moottorilta otetaan tehot poies. Koeta siinä sitten loskassa kaahlata.

Mulla oli takavuosina 4wd Volvo. Sillä oli hyvää ajaa loskassa ja lumessa kun siinä ei ollu espejä sun muita.
Meillä Volvo teki kerran loskaisessa ylämäessä ton, että tehot veks juuri kun oltiin ohittamassa toista autoa. Ihan vaan hiukka noloa palata sinne taakse omalle paikalleen...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä