Jos on aihetta jostain valittaa niin tuo on oikea paikkaIhmisen on aina hyvä valittaa mitä naapuritkin ajattelee jos aina on hyvällä tuulella?
mutta sähän olet viisastelija etkä tajuu mtnSopivasti sekä tähän että eiliseen naisen raivo keskusteluun liittyen: kaveri oli päivittänyt faceen miten kaikki ottaa päähän, koirat vinkuu, koululaisia ei meinaa saada hereille, aamutee on pahaa vaikka lempparimukista juo ja kaiken kruunaa se, että työmatkalla auton radiosta tulee huonoa ohjelmaa. Totesin että mun kansanvaunussa on niinkin moderni radio, että siitä voi vaihtaa kanavaa tai laittaa kokonaan kiinni.
Väärä vastaus. Mä olen viisastelija enkä tajuu mitään.
Jos ei oo pimeetä ja kylmää on liian valosaa ja jumalaton helleEikös säästä voi valittaa lähes joka päivä tai tähän aikaan vuodesta tästä pimeydestä
Niimpä. Monesti sataakin ihan vääriä juttuja tai liian usein ja tuuleekin liikaa.Jos ei oo pimeetä ja kylmää on liian valosaa ja jumalaton helle
Te ette vaan osaa ajaa siellä pohjosessataidan valita tosiaan ton sään valituskohteeksi, nytteki alko sataa räntää ja arvaan että sitä on kohta tiellä niin paljon että haittaa ajamista
eli paheksun säätä räntäsateen takia
tai ainakaan mää en oikein uskalla ajaa normaalisti jos tiellä on paksusti loskaaTe ette vaan osaa ajaa siellä pohjosessa
TOI on muuten ihan persiistä! Meillä etenkin mersu tekee tuota ilman loskaakin -sen mielestä maa vissiin on liukas mudasta.tai ainakaan mää en oikein uskalla ajaa normaalisti jos tiellä on paksusti loskaa
auton kojelautakin vilkkuu kuin ameriikalaisten jouluvalot, kaiken maaliman espit ja pespit ilmoittelee olemassaolostaan
AIVAN persiistä. Ja sillonkun valot vilkkasee niin moottorilta otetaan tehot poies. Koeta siinä sitten loskassa kaahlata.TOI on muuten ihan persiistä! Meillä etenkin mersu tekee tuota ilman loskaakin -sen mielestä maa vissiin on liukas mudasta.
Meillä Volvo teki kerran loskaisessa ylämäessä ton, että tehot veks juuri kun oltiin ohittamassa toista autoa. Ihan vaan hiukka noloa palata sinne taakse omalle paikalleen...AIVAN persiistä. Ja sillonkun valot vilkkasee niin moottorilta otetaan tehot poies. Koeta siinä sitten loskassa kaahlata.
Mulla oli takavuosina 4wd Volvo. Sillä oli hyvää ajaa loskassa ja lumessa kun siinä ei ollu espejä sun muita.
Mulle kävi aamulla sama mutta tasamaallaMeillä Volvo teki kerran loskaisessa ylämäessä ton, että tehot veks juuri kun oltiin ohittamassa toista autoa. Ihan vaan hiukka noloa palata sinne taakse omalle paikalleen...
Mitäs vaihdoit poisMulla oli takavuosina 4wd Volvo. Sillä oli hyvää ajaa loskassa ja lumessa kun siinä ei ollu espejä sun muita.
Siitä pitää valittaa noille säätietoihmisille, nehän lupailee kaikenlaisia ilmoja.Niimpä. Monesti sataakin ihan vääriä juttuja tai liian usein ja tuuleekin liikaa.
Se oli niin usein rikki että alkoi tuntumaan että se haluaa muuuttaa asumaan korjaamolle + synty 4. lapsi niin tarvittiin 7-paikkanen auto.Mitäs vaihdoit pois
Niin pitää. Onkohan se sääakka kun mieli muuttuu tämän tuostaSiitä pitää valittaa noille säätietoihmisille, nehän lupailee kaikenlaisia ilmoja.
Huomiseksikin luvattiin räntää
Ihan hyviä syitäSe oli niin usein rikki että alkoi tuntumaan että se haluaa muuuttaa asumaan korjaamolle + synty 4. lapsi niin tarvittiin 7-paikkanen auto.
Sillä oli kyllä kivaa ajaa silloin kun kaikki oli OK. Tehojaki tais olla jotain 250 hepoa...Ihan hyviä syitä