aniharva palstalainen tajuaa että mikä ero on todennäköisyydellä ja poikkeuksellaSamaahan voisi sanoa että turha mennä jotain muutakaan yleistämään.
Sehän se kai on pääasia että jokainen tietää miten tulla toimeen sen oman kumppaninsa kanssa
aniharva palstalainen tajuaa että mikä ero on todennäköisyydellä ja poikkeuksellaSamaahan voisi sanoa että turha mennä jotain muutakaan yleistämään.
Sehän se kai on pääasia että jokainen tietää miten tulla toimeen sen oman kumppaninsa kanssa
ymmärrän hyvin, täällä yleistetään hyvin paljon miehiäki koskevia juttujaMua nyt vaan ärsyttää kun moni asia yleistetään ja sanotaan niin että ne koskis kaikkia naisia.
Anteeksi siitä.
Kyllä mä senkin tiedän, onneksi jokainen tuntee ja tietää kuitenkin oman itsensäymmärrän hyvin, täällä yleistetään hyvin paljon miehiäki koskevia juttuja
ongelma piileekin siinä että monet yleistää oman kokemuksensa kaikkiinKyllä mä senkin tiedän, onneksi jokainen tuntee ja tietää kuitenkin oman itsensä
ei luulla, äläpäs yleistäMä en yleistä. Miehet vaan luulee niin.
Sehän se.ongelma piileekin siinä että monet yleistää oman kokemuksensa kaikkiin
se käy joidenkin (ei mun) hermoille
En oo ollu sieläpäinkään. Sitäpaitsi luulitte jo valmiiksi kun tulin paikalle.ei luulla, äläpäs yleistä
En oleOoteko muuten ostanu jo joululahjat ?
Siskonlapsille on jo ostettu ja miehelle ja samoin veljelle ja siskolle. Jotain pientä herkkulahjaa ostan viellä.
sullahan on aikaiset lapset, ei juur vaikuta ressataMä en oo tehnyt joulun eteen mitään. Ei lahjoja, leipomisia, siivouksia tai mitään muutakaan
Lapset auttamaan äiskääMä en oo tehnyt joulun eteen mitään. Ei lahjoja, leipomisia, siivouksia tai mitään muutakaan
Kerkiihän noita ostaa. Mie löysin tarjouksia, ni tuli jo ostettua.En ole
Tilaan siivoojan ja teen kaiken jouluviikolla. Lahjoista ei tartte ressata, ipanat tehköön töitä että saavat mitä tarttevat.Lapset auttamaan äiskää
Joo niin ehtii ja yleensä pyrin ostaan lähes kaikki kerralla. Ei jaksa niin usein mennä lahjojen perässä. Tietysti jos jotain osuu silmään niin sitten ostan.Kerkiihän noita ostaa. Mie löysin tarjouksia, ni tuli jo ostettua.
Kai sulla muuten menee ihan hyvin?Jesus miten mie juutuin näitä vanhoja suomibiisejä kuunteleen!
Niitä onkin välillä kiva kuunnellaJesus miten mie juutuin näitä vanhoja suomibiisejä kuunteleen!