hyvin ja hyvin?Hyvinpä olet kuitenkin jaksanut fru krutin kiukutteluja 30 vuotta
ainaski oon tehny selväks että mulle ei vaikuta kiukutella tyhjästä
hyvin ja hyvin?Hyvinpä olet kuitenkin jaksanut fru krutin kiukutteluja 30 vuotta
EI MUA MIKÄÄN VAIVAA!ei ne naiset itekään syytä tiedä. jos kysyt niin vastataan vaan et kyl sun pitäs tietää. tuossa kohtaa kannattaa vaan hävetä pirusti ja pyytää anteeksi. yrittävät lypsää jotain kiukun aihetta kun ilman syytä murisevat.
Meillä se yleensä taputtaa pyllylle ja toteaa että äläs ny kultsi retostele. Se herättää joko halun tirvasta oikea suora tai sitten sille ei voi kuin nauraa. Yleensä menee nauruksi kun toi on niin pirun paljon isompi, ei yllä lyömäänhyvin ja hyvin?
ainaski oon tehny selväks että mulle ei vaikuta kiukutella tyhjästä
Miehen mörriyteen on yleensä syynä yksi suhteellisen tuore syy. Mut milloin nainen on mörri, niin miehen pitäis muistaa kaikki mahdollinen ja mahdoton viimeisen parinkymmenen vuoden ajalta.
Näihin sanon vaan ettei voi yleistää. Kaikki ei muistele tai kaivele menneitä.Justiinsa, vaikiaa selitellä kun toinen vetää jonkun asian kymmenen vuoden takaa. Ite ei muista pätkääkään enään asiasta.
Onneksi ei voi totakaan mennä yleistämään .Justiinsa, vaikiaa selitellä kun toinen vetää jonkun asian kymmenen vuoden takaa. Ite ei muista pätkääkään enään asiasta.
Tunnet siis jonkun naisen joka ei kaivele aina riidan tullen menneitä?Näihin sanon vaan ettei voi yleistää. Kaikki ei muistele tai kaivele menneitä.
Joo, en tajuu tommosta ollenkaan. Pitäkööt siis tunkkinsa. Nih. Kerta!Mulle kans riittää että töissä saan setviä naisväen ristiriitoja. "Itekki sanoit syyskuussa 2009 mulle pahasti"
justhan sää itekki menit yleistämään kun väitit että kaikki naiset tokenee jos menee riidan aikana lähentelemäänOnneksi ei voi totakaan mennä yleistämään .
Meinaa mä ite en ymmärrä tommosta juonittelua ollenkaan. Johtunee varmaan siitä, että hyvä kun muistan hätinä mitä eilen on tapahtunut. Ja jos oon päiväpöllönä, niin sitten en ainakaan
Kauniita unia Kattinen!..njää, mä poistun takaviistoon ja lähden pahoinpitelemään tyynyä. Huomenna pitäs olla isostikin järjissään eli mission impossiblea pukkaa pahasti mutta onneksi se on sentäs virallinen torjantaipäivä ...siihen luottaen ja tukeutuen, siis
Kuut nait evripati, kauniita unikuvia just sulle *pus*
Joo, itseni. Se riittää mulle.Tunnet siis jonkun naisen joka ei kaivele aina riidan tullen menneitä?
Tai tunnet jonkun joka on kuullut että serkun kaima kerran ruskaretkellä Rukalla päivän Karhunkierroksen jälkeen kun meni rinneravintolaan tansseihin, niin siinä kolmen aikoihin aamuyöstä kun alkoi olla melko hiprakassa ja nojaili, eiku tanssi, hitaita jonkun kanssa niin melko varmasti muistaa ensinnäkin nähneen menninkäisen, joulupukin ja Kekkosen ratsastavan vaaleanpunaisella norsulla sekä että tämä neitokainen oli kertonut että hän on juuri sellainen mies. Eiku nainen. Vai oliko se poke joka ravisteli hereille vessasta kun oli nukahtanut pisuaaria vasten housut kintuissa kaikki märkänä vyötäröstä alaspäin? Tarina ei anna ihan yksiselitteistä vastausta tähän mutta voimme otaksua kyseessä olleen tyvären näin virkonneen.
Pientä twistiäJos oikein muistan, niin ei tämä näin nopeasti tapahtunut.
Enkä muista äitini käyttäneen essua.
Oot nyt kyllä aika sovinisti.Tunnet siis jonkun naisen joka ei kaivele aina riidan tullen menneitä?
Tai tunnet jonkun joka on kuullut että serkun kaima kerran ruskaretkellä Rukalla päivän Karhunkierroksen jälkeen kun meni rinneravintolaan tansseihin, niin siinä kolmen aikoihin aamuyöstä kun alkoi olla melko hiprakassa ja nojaili, eiku tanssi, hitaita jonkun kanssa niin melko varmasti muistaa ensinnäkin nähneen menninkäisen, joulupukin ja Kekkosen ratsastavan vaaleanpunaisella norsulla sekä että tämä neitokainen oli kertonut että hän on juuri sellainen mies. Eiku nainen. Vai oliko se poke joka ravisteli hereille vessasta kun oli nukahtanut pisuaaria vasten housut kintuissa kaikki märkänä vyötäröstä alaspäin? Tarina ei anna ihan yksiselitteistä vastausta tähän mutta voimme otaksua kyseessä olleen tyvären näin virkonneen.
Ja kirjoitti myös myöhemmin.justhan sää itekki menit yleistämään kun väitit että kaikki naiset tokenee jos menee riidan aikana lähentelemään
Pöh, sitten pukkaa poishuonoa tekniikkaa.
Mä voin puhua vain omasta puolestani
otappa selvää lampaan päästä???Ja kirjoitti myös myöhemmin.
En nyt jaksa.otappa selvää lampaan päästä???
no silläpä se on turha käydä kovin paljoa neuvomaanEn nyt jaksa.
Oikeita vastauksia tuskin on. Jokainen tuntee ja tietää oman itsensä ja jokainen tuntee ja tietää oman kumppaninsa millainen on ja mikä "taktiikka" toimii milloinkin ja mihinkin.
Samaahan voisi sanoa että turha mennä jotain muutakaan yleistämään.no silläpä se on turha käydä kovin paljoa neuvomaan