The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miehiin noi koiranhoito- ohjeet pätee huomattavasti paremmin. Harvalla miehellä on kiire pois paikasta jossa saa ruokaa, kehuja ja rapsutuksia. Jos vielä saa nukkua sängyssä, niin se on pelkkää plussaa
No nih, eli kun koir..siis mies näkee että emänt..ehtoinen henketär on kiukkuäkäsenä, niin senkus menee ja lipasta nuol...pussaa muiskauttaa kunnolla, niin että villasukat vain menee mutturalle, niin johan on tovin päästä sapuskat ja kehut ja rapsutuksetkin taas kohdillaan :)(y)

Oli semmosta helvetin härdelliä. Mun piti olla kuudelta pt:n rääkättävänä ja ennen sitä piti hakea kansanvaunu pojalta, saan kuulemma lainata autoani tänään. Vika palaveri venähti, kaikki jeesuksen julkiset kulkuneuvot oli myöhässä ja juuri kun kaarsin kylki edellä kuntosalin pihaan, pt laittoi viestin että on sairas.
Mä oisin varmaan repiny treenihousut, halit.

No nih, eli kun koir..siis mies näkee että emänt..ehtoinen henketär on kiukkuäkäsenä, niin senkus menee ja lipasta nuol...pussaa muiskauttaa kunnolla, niin että villasukat vain menee mutturalle, niin johan on tovin päästä sapuskat ja kehut ja rapsutuksetkin taas kohdillaan :)(y)
Ei se koir...mies oo kotona nuol...pussailemassa. Parin viikon ajan olen todennut että kai se elää kun aamuisin kuulen kuorsauksen töihin lähtiessäni. Kun tuun kotiin se on lähtenyt ja kun se tulee kotiin mä olen nukkumassa.

Ei se koir...mies oo kotona nuol...pussailemassa. Parin viikon ajan olen todennut että kai se elää kun aamuisin kuulen kuorsauksen töihin lähtiessäni. Kun tuun kotiin se on lähtenyt ja kun se tulee kotiin mä olen nukkumassa.
..jees, toi on tuttua huttua kyllä *halaaruttaa*...ja sitten kun on siinä kotona, niin muutama tovi menee siinä kun ihmettelee että "kuka kumma on toi mies??!!":notworthy:...

...toisaalta taas sittenhän sitä pitemmän tovin jälkeen mieluusti pussaileekin :)

(...yyh, tää menee ihan ällösiirappiseksi kohta:confused::alien:...)

Miehen mörriyteen on yleensä syynä yksi suhteellisen tuore syy. Mut milloin nainen on mörri, niin miehen pitäis muistaa kaikki mahdollinen ja mahdoton viimeisen parinkymmenen vuoden ajalta.
ei ne naiset itekään syytä tiedä. jos kysyt niin vastataan vaan et kyl sun pitäs tietää. tuossa kohtaa kannattaa vaan hävetä pirusti ja pyytää anteeksi. yrittävät lypsää jotain kiukun aihetta kun ilman syytä murisevat.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä