Pikaista paranemista ja toipumista silkkikuonoille ...kohta se elo taas hymyilee söpöläisilläkinAlkaa kisut heräilemään, raukat. Sitten alkaa tabuhärdelli. 5 pv 2x antibiootti.
Pikaista paranemista ja toipumista silkkikuonoille ...kohta se elo taas hymyilee söpöläisilläkinAlkaa kisut heräilemään, raukat. Sitten alkaa tabuhärdelli. 5 pv 2x antibiootti.
Joop, eiköhän tytöt toivu pian tästäkin ruljansista.Pikaista paranemista ja toipumista silkkikuonoille ...kohta se elo taas hymyilee söpöläisilläkin
No nih, eli kun koir..siis mies näkee että emänt..ehtoinen henketär on kiukkuäkäsenä, niin senkus menee ja lipasta nuol...pussaa muiskauttaa kunnolla, niin että villasukat vain menee mutturalle, niin johan on tovin päästä sapuskat ja kehut ja rapsutuksetkin taas kohdillaanMiehiin noi koiranhoito- ohjeet pätee huomattavasti paremmin. Harvalla miehellä on kiire pois paikasta jossa saa ruokaa, kehuja ja rapsutuksia. Jos vielä saa nukkua sängyssä, niin se on pelkkää plussaa
Aivan varmasti, teijen kahden hyvässä hoidossa ja kohta moinen koettelemus on kaikkinensa vain hatarissa muistoissaJoop, eiköhän tytöt toivu pian tästäkin ruljansista.
Mä oisin varmaan repiny treenihousut, halit.Oli semmosta helvetin härdelliä. Mun piti olla kuudelta pt:n rääkättävänä ja ennen sitä piti hakea kansanvaunu pojalta, saan kuulemma lainata autoani tänään. Vika palaveri venähti, kaikki jeesuksen julkiset kulkuneuvot oli myöhässä ja juuri kun kaarsin kylki edellä kuntosalin pihaan, pt laittoi viestin että on sairas.
en uso, seurauksena on todennäköisemmin entistä pahempaa kiukutteluaNo nih, eli kun koir..siis mies näkee että emänt..ehtoinen henketär on kiukkuäkäsenä, niin senkus menee ja lipasta nuol...pussaa muiskauttaa kunnolla, niin että villasukat vain menee mutturalle, niin johan on tovin päästä sapuskat ja kehut ja rapsutuksetkin taas kohdillaan
Pöh, sitten pukkaa poishuonoa tekniikkaa.en uso, seurauksena on todennäköisemmin entistä pahempaa kiukuttelua
En mä ny hyviä housuja revi!Mä oisin varmaan repiny treenihousut, halit.
nimenomaanPöh, sitten pukkaa poishuonoa tekniikkaa.
Mä voin puhua vain omasta puolestani
Mulla on yhdet ihan liian suuret. Voit lainata ne ja repiä ;-)En mä ny hyviä housuja revi!
Ei se koir...mies oo kotona nuol...pussailemassa. Parin viikon ajan olen todennut että kai se elää kun aamuisin kuulen kuorsauksen töihin lähtiessäni. Kun tuun kotiin se on lähtenyt ja kun se tulee kotiin mä olen nukkumassa.No nih, eli kun koir..siis mies näkee että emänt..ehtoinen henketär on kiukkuäkäsenä, niin senkus menee ja lipasta nuol...pussaa muiskauttaa kunnolla, niin että villasukat vain menee mutturalle, niin johan on tovin päästä sapuskat ja kehut ja rapsutuksetkin taas kohdillaan
Hyvinpä olet kuitenkin jaksanut fru krutin kiukutteluja 30 vuottanimenomaan
Mutta sillon meillä on siihen joku oikea syyKaippa miehetkin osaa välillä mörrimöykkyjä olla eikä vain naiset
Viestitteletteko jääkaapin oveen liimatuilla lippulappusilla?Ei se koir...mies oo kotona nuol...pussailemassa. Parin viikon ajan olen todennut että kai se elää kun aamuisin kuulen kuorsauksen töihin lähtiessäni. Kun tuun kotiin se on lähtenyt ja kun se tulee kotiin mä olen nukkumassa.
Mutta siepä tiiätkin mitkä konstit ja vipstaakkelit puree sun hengettäreen silloin kun äkäpäisyyttää ...moni muu ei tiiäkään eikä edes tartte.nimenomaan
Joskus se syy voi olla joku vähäpätöinen, joskus vähän isompiMutta sillon meillä on siihen joku oikea syy
Miehen mörriyteen on yleensä syynä yksi suhteellisen tuore syy. Mut milloin nainen on mörri, niin miehen pitäis muistaa kaikki mahdollinen ja mahdoton viimeisen parinkymmenen vuoden ajalta.Kaippa miehetkin osaa välillä mörrimöykkyjä olla eikä vain naiset
..jees, toi on tuttua huttua kyllä *halaaruttaa*...ja sitten kun on siinä kotona, niin muutama tovi menee siinä kun ihmettelee että "kuka kumma on toi mies??!!"...Ei se koir...mies oo kotona nuol...pussailemassa. Parin viikon ajan olen todennut että kai se elää kun aamuisin kuulen kuorsauksen töihin lähtiessäni. Kun tuun kotiin se on lähtenyt ja kun se tulee kotiin mä olen nukkumassa.
Me ollaan moderneja, meillä on whatsuppViestitteletteko jääkaapin oveen liimatuilla lippulappusilla?
Justiinsa, vaikiaa selitellä kun toinen vetää jonkun asian kymmenen vuoden takaa. Ite ei muista pätkääkään enään asiasta.Miehen mörriyteen on yleensä syynä yksi suhteellisen tuore syy. Mut milloin nainen on mörri, niin miehen pitäis muistaa kaikki mahdollinen ja mahdoton viimeisen parinkymmenen vuoden ajalta.
Pitäskö Tiuku viedä ulos niin että ei riko paikkoja?Jahas, tiuku repii yöpuuta. Aika mennä
ei ne naiset itekään syytä tiedä. jos kysyt niin vastataan vaan et kyl sun pitäs tietää. tuossa kohtaa kannattaa vaan hävetä pirusti ja pyytää anteeksi. yrittävät lypsää jotain kiukun aihetta kun ilman syytä murisevat.Miehen mörriyteen on yleensä syynä yksi suhteellisen tuore syy. Mut milloin nainen on mörri, niin miehen pitäis muistaa kaikki mahdollinen ja mahdoton viimeisen parinkymmenen vuoden ajalta.