The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Myöhäinen safka tänään taas, 19:50 oli valmiina. Kotiin tultiin tosin vasta 19:10.
Kanakeittoa muuten normaalisti mutta kookosmaidossa ja mausteet oli itämaiset, no niikuin sinne päin. Kalakastike, chili, viismauste, seesamiöljy, jne. Ai niin ja broilerin jauhelihasta.

• Tykkää
Reactions: Boobabe ja famipala
Jeah, peijpet - meillä alko iltawillit ja mä oon se joka pyörii näemmä kaikkien jaloissa:barefoot::D eli ennen kuin tulee tässä enempi sanomista niin mä pistän tälle päivälle pistettä tähän :). Pistän pääkköseni siis kohta tyynyseen potslojo :D...jahka oon kaiken hyörimisen jälkeen vielä ehtiny pika pikaa kuulustelemaan tuolta yhdeltä enkkua....

Sitten kun on sun aikas, niin - tuutilullaahan sulosti ja uneksi kauniisti :)*pus*...ja mukavaa lempeetä heräämistä uuteen aamuun :)

• Tykkää
Reactions: epek
Myöhäinen safka tänään taas, 19:50 oli valmiina. Kotiin tultiin tosin vasta 19:10.
Kanakeittoa muuten normaalisti mutta kookosmaidossa ja mausteet oli itämaiset, no niikuin sinne päin. Kalakastike, chili, viismauste, seesamiöljy, jne. Ai niin ja broilerin jauhelihasta.

Mä kohta muutan epekin kämppäkaveriksi. Jos on sapuskat tota sorttia niin kait sitä miehenkin kanssa vois elää.

Mies päästi unissaan aivastuksen tossa vieressä. Se on ihan sippi. Ja maailman suloisin.

Työmaan luovutus oli tänään ja se on joutunut hoitamaan viimeiset viikot munkin osuuteni.
Vuodesta siis selvittii ilman taloudellista katastrofia mutta se ei tottavie ollut mun ansiota!

Joskus putkahtaa mieleen, että oisko siltikin kannattanut ottaa vakutuksia vaikka ois nääntynyt nälkään kuukauden, pari...

IhQ
Voi kökkö tuo kello on taas noin paljon jo..tarttis mennä nukkumaan, silmät on jo ihan väsyneet.
En taida enää ehtiä tänne ees lueksimaan juttujanne..miten lie tää elämä vie tälleen.
Öitä kaikille ja ootte silti ajatuksissa vaikken tääl niin usein vierailekaan :)

• Tykkää
Reactions: Mythago
Olikin pitkän kaavan sauna :whistle:
Eli kun menit saunaan niin huomasit että kiuas ei ollutkaan syttynyt ja jouduit siinä sitten suihkunmärkänä tissisiltesi värkkäämään tulia ja tulitikut kastui koko ajan kun hiuksista tippui vettä niihin. Sit puoltuntia oottelua että sait ekan kerran lisättyä puita ja siit toinen mokoma että kiukaalta tuli muutakin kuin vettä laattialle kun löylyä heitti?

Eli kun menit saunaan niin huomasit että kiuas ei ollutkaan syttynyt ja jouduit siinä sitten suihkunmärkänä tissisiltesi värkkäämään tulia ja tulitikut kastui koko ajan kun hiuksista tippui vettä niihin. Sit puoltuntia oottelua että sait ekan kerran lisättyä puita ja siit toinen mokoma että kiukaalta tuli muutakin kuin vettä laattialle kun löylyä heitti?
Sähkökiuas :cautious: ei oikosulkua tai muitakaan ongelmia, kunhan makoilin kaikessa rauhassa jonkun sortin savikerros naamalla

• Tykkää
Reactions: famipala ja -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä