The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heiii, tota en oo ikuna ymmärtänyt, että joillakin on "tapana" polttareissa vetää joku ihan himmee ohjelmanumero, minkä tarkoitus on luoda juhlakalulle enempivähempi nolo tilanne ja loppujen lopuksi ketään ei oikeesti ees naurata.....

Kun. Eikös tommosen tapahtuman idea oo se, että kaveriporukassa vietetään hauskaa hyvällä fiiliksellä ja rennolla otteella ja kivalla yhteisellä tekemisellä :)? Siis juhlitaan sitä yhteistä ystävyysmatkaa siihen asti ja saatellaan ystävä turvallisesti kohti avioliittoa ja senkin jälkeen pidetään huoli siitä ukkoittuneesta/akkoittuneesta kaverista :).

Muutamissa hyvissä polttaripirskeissä oon saanut olla mukana ja niitä muistelee hymyssä suin vieläkin, omakohtaisia kokemuksiahan tässä ei ole polttarikaluna olemisesta eikä tulekaan :)

Pitäähän. Kun se olen mä. Mä oon ihan kusessa jos pelottaa eikä ole ketään suojeltavaa. :LOL:

Mä pelkään tässä kämpässä jos mies ei ole yöllä kotona ja olen yksin. Mut jos lapset ovat täällä, ei pelota hippuakaan ko leijonaemo ärisee.
Mä pelkään olla yksin yöllä lapsenkin kanssa. Kun mies on kotona, niin saa vaikka armeija marssia kämpän läpi mun heräämättä. Ikuinen trauma jäänyt yhdestä murtautumisyrityksestä.

Kai tuo polttarijuttu riippuu vähän siitäkin mistä se tuleva sulhanenkin saattais tykätä mutta ehkä joskus se voi mennä niin että tehdään sitä mitä ne muut haluais tehdä ja viedään sulhanen siihen mukaan. Ehkä toisilla on myös tarkoituksena se yhden nolostuttaminen jollain tavalla.

Parashan se olis niin että tehtäis sellaista mistä kaikki tykkäis ja kaikilla olis kivaa.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Me ei kerrottu kelleen että mennään naimisiin niin vältettiin polttarit. Kurahaalarijengi kyllä järkkäsi jälkipolttarit, yksi pyysi mua kaverikseen laivalle ja sieltähän ne muutkin salavaivihkaa hiipi baariin kun laiva oli jo lähtenyt enkä enää päässyt pakenemaan.

Oli kyllä kiva reissu, ei mitään nöyryytystä tai ördäämistä vaan dinner pitkän kaavan mukaan ja hillitöntä hihitystä. Saunaa ja pikkusen tanssia

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä