Mä taidan lähtee virittelee itteeni iltapalalle ja vaakatasoon.
Hyvää yötä!
Hyvää yötä!
Keski- ikäisen kohtalo.Mä oon katkera lopun ikääni. Alapeukuttajat inhoaa mua ja pitää mua rumana ja vastenmielisenä eikä kukaan enää rakasta mua
Keski- ikäisen kohtalo.
Seuraavaksi alat epäilemään ukkokultaasi, kun se vielä moista väittää.
alapeukun paikka ilmiselvästiPeriaatteessa noihin hyvän yön toivotuksiin pitäis laittaa en tykkää eikä tykkää
Kuka nyt tykkää siitä jos joku menee ketjusta nukkuun tai lähtee jonnekin
Monesti vaan itsekin miettinyt kun laittanut tykkää että mitäs tykkäämistä tuossa nyt on jos nukkuun lähtee tai jonnekin muualle.alapeukun paikka ilmiselvästi
asiat pitää aina fundeerata ketjun, ei inhottavan irlin kannaltaMonesti vaan itsekin miettinyt kun laittanut tykkää että mitäs tykkäämistä tuossa nyt on jos nukkuun lähtee tai jonnekin muualle.
Mutta onhan se tietysti toisaalta hyvä ja tykkäämisen paikka kun menee nukkuunkin tai on muutakin elämää kun palsta. Korjaan ketju.
Ristiriitaista
Tottaasiat pitää aina fundeerata ketjun, ei inhottavan irlin kannalta
ÖitäMä kans menen nukkuu, öitä.
MOT. Tuli kotiin mukanaan vanhempi tyttäremme. Kyä nyt voi rakkauden unohtaa tältä illalta.Keski- ikäisen kohtalo.
Seuraavaksi alat epäilemään ukkokultaasi, kun se vielä moista väittää.
Mies joka vaan istuu runpujakkaralla, eikä yhtään ajattele omaa etuaan?MOT. Tuli kotiin mukanaan vanhempi tyttäremme. Kyä nyt voi rakkauden unohtaa tältä illalta.
en tykkää meni sille että lajitoveri ei saa tänäppäniltana pesääRuutis itkettää mua tahallaan!!!
Ei kuitenkaan ole vielä ylennetty paskaämpäriksiYhdessä toisessa someryhmässä on alettu aika yleisesti käyttään haukkumasanaa "ämpäri". Sattumaa?
Eikun kuskaa lastaan kotiin syömään ja hakemaan äidin auton pariksi päiväksi!!!Mies joka vaan istuu runpujakkaralla, eikä yhtään ajattele omaa etuaan?
Aikas tyhmä mies?
Moon vanha nainen. Ei jaksa enää montaa kertaa päivässä.en tykkää meni sille että lajitoveri ei saa tänäppäniltana pesää
Mulla on aamulla niin aikainen heräys ja takana niin huonosti nukuttu yö, et taidan painua lakanoihin ja kattella omat ämpärivertaukseni joskus myöhemmin.Ei kuitenkaan ole vielä ylennetty paskaämpäriksi
Olisko alapeukun paikka.Eikun kuskaa lastaan kotiin syömään ja hakemaan äidin auton pariksi päiväksi!!!