Miten on edennyt?Relaatio 80 julkaistu!
Alku vaikuttaa helpolta
Se 13 on kulkuväline.No ei nyt niin kovin helppoa. Vasta alussa 6 sanaa selvillä ja heti jumissa. Pääsansata molemmat 13 ja 7 ? onko vihjettä antaa
15 on paikka jossa safareita tehdään kotimaassa, 10 on mitä siellä metsästetään. 6+6 tulee vain vastasanalla (5).Olen lukenut vaikka kuinka paljon safareista, mutta tässä on kyllä keksitty sellaisia sanoja, joita en millään keksi. Pääsanasta 15 ja 10 ja 6+6 ovat ihan hukassa, vaikka vastasanojakin vähän on.
Kiitos! Tällä aukesi uusi ruutu.Ja siitä safarin kolosta lähtee ainakin yksi peli.
rajasanasta 14 on semmonen pur.. laji jota ei tehä yhessä kenekään kanssa siitä saat sen 14+9+6 ja siitä aukee tosi paljon sanoja joilla pääset etenemäänMulla on tilanne tää:
13 14 6 ?
13 21 12 ?
13 9 7 ?
13 13 6 ?
En keksi tonne sluuppiin mitään, millä pääsisi oikealle. Pääsanasta puuttuu molemmat ylös menevät ja 9 vasemmalle, ja sieltä rajasanasta puuttuu ne 14 ja 14+9+6, eli sen ruudun osalta totaalijumi. Hjälp?
Kohta tarttee lähteä laittamaan ruokaa, mut voin yrittää neuvoa miten noita muita ruutuja saa auki, jos kerrotte missä jumittaa. Mulla ei kyllä oo hirveästi sanoja, usein menee just sellanen yksi ketju, jota pitkin oon saanut ruudut auki.
Noni! Kiitosrajasanasta 14 on semmonen pur.. laji jota ei tehä yhessä kenekään kanssa siitä saat sen 14+9+6 ja siitä aukee tosi paljon sanoja joilla pääset etenemään
KUn keksis ensin sen rajasanan 18 jolla sinne pääsee (tai siis oletan näin) niin voisi noitakin yrittää.rajasanasta 14 on semmonen pur.. laji jota ei tehä yhessä kenekään kanssa siitä saat sen 14+9+6 ja siitä aukee tosi paljon sanoja joilla pääset etenemään
18 tehdään tosi isossa vedessä.KUn keksis ensin sen rajasanan 18 jolla sinne pääsee (tai siis oletan näin) niin voisi noitakin yrittää.
On taas tällainen v-mäinen relaatio, jossa on hitosti päättyviä ketjuja...
Safarista ei pääse ollenkaan alaspäin.18 tehdään tosi isossa vedessä.
Auttaisitteko mut SAFARIsta alaspäin? Mulla olis siellä kke ilman jatkoja ja bg vain sillä g-jatkolla.
voi herranjestas että on taas vaikea rellu! Saattaa olla että jää kesken, näin ainakin alkutuntuma olis... voisko joku jelpata sitä safari-ruutua, vinkkiä sinne vasempaan laitaan eli
mat 5 - pituusmittayksikkö
mat 12 - ei ole.. - onpas! kun ei einää jaksa m...aa
Hei vaan! Minulla jäi kesken edellinenkin, ja samoin taitaa jäädä tämäkin. Muistatko kun saman tekijän edellistä tahkottiin vaikka kuinka. Nyt on näköjään kiristänyt ruuvia vielä hiukan Valitettavasti tässä relaatiossa yhdistyvät ne kaksi piirrettä joita näissä eniten inhoan, eli vain yhteen suuntaan kulkevat ketjut ja hyvin rajoitettu pääsy ruudusta toiseen...voi herranjestas että on taas vaikea rellu! Saattaa olla että jää kesken,
joo, muistan kyllä, ei oikein nappaa täälläkään tämänkertainen mutta josko pikkuhiljaa yrittelisi... ikävää että olet sairastellut, tsemppiä ja kovasti paranemisia toivottelen sulle joka tapauksessaHei vaan! Minulla jäi kesken edellinenkin, ja samoin taitaa jäädä tämäkin. Muistatko kun saman tekijän edellistä tahkottiin vaikka kuinka. Nyt on näköjään kiristänyt ruuvia vielä hiukan Valitettavasti tässä relaatiossa yhdistyvät ne kaksi piirrettä joita näissä eniten inhoan, eli vain yhteen suuntaan kulkevat ketjut ja hyvin rajoitettu pääsy ruudusta toiseen...
Eipä silti, saa nämä vaikeita olla. On vaan nyt tämän sairauden kanssa joutunut jo kuukausia painimaan, niin ei tahdo jaksaa...