Päivää, miten menee?Huomenta.
Kyllähän se tässä menee. Pää vähä särkee, mut kai tää tästä jossai vaiheessa helpottaaPäivää, miten menee?
JaahasKyllähän se tässä menee. Pää vähä särkee, mut kai tää tästä jossai vaiheessa helpottaa
Sama täällä..Ruokaa, pyykkiä, imurointia.. Siitä on leppoisa sunnuntai tehty
Ai persus, mullahan on pyykit koneessa oottelemassa ripustusta. Kiitti kun muistutit.Ruokaa, pyykkiä, imurointia.. Siitä on leppoisa sunnuntai tehty
Päivää ja jaksuja.Päivää kaikille!
Jokohan tää flunssa olis lähtemässä piakkoin, viimeviikolla piti olla töistäki pois to ja pe kun ei ääntä lähteny ja kurkussa kasvoi kaktus.
Nyt ei sitten ku pitkälleen mennessä alkaa kutittaa kurkkua ja yskittää, aamulla sattuu kurkkuun..ja tietty nenä vuotaa ja ja ja...(valivali)
Tepa raportoi samaa eilen. Mikäs naisia nykyään ryyppäyttää?Vuosisadan pahin krapula. Pakata pitäis yms.yms. toivottavasti tää olo menee ohi ku yöllä pitäs lähtee ajelee.
Mulla oli eilen kaks ihanaa kaveria kylässä istumassa iltaaTepa raportoi samaa eilen. Mikäs naisia nykyään ryyppäyttää?
Mä join perjantaina jopa yhden lonksun.Mulla oli eilen kaks ihanaa kaveria kylässä istumassa iltaa
Nii ja menin juomaan kirkasta, mikä ei kuulu normaaleihin tapoihin. Nyt voikin sitte olla ens vuoteen saakka ottamatta
Hoidin mm. perhesuhteita jne. Nyt vähän rentoudun.Missä muuten on @Lunatic kun ei ole näkynyt.
Hyvä rentoutuakin välilläHoidin perhesuhteita. Nyt vähän rentoudun.