Mä syön aasialaista puikoilla.Haarukka, veitsi ja lusikka on keksitty. Puikot on vanhanaikaisia.
Sitä sait mitä tilasit.Tämä krapula ei ota laantuakseen.
No höh harmillistaSauhu nousee korvista, raivostuttaa. Mies on hävittänyt (minä se en ollut) arkiastiastosta kaksi lautasta. Aterimia en viitsi edes laskea, niistä on hävittänyt lusikoita ja veitsiä ennenkin
Sillä se lähtee millä on tullutkinTämä krapula ei ota laantuakseen.
Kannattaa vetää hirveet raivarit ja vähintään polvi toisen päälle pariksi kuukaudeksi. Herranjestas kyseessä kuitenkin KAKSI LAUTASTA!Sauhu nousee korvista, raivostuttaa. Mies on hävittänyt (minä se en ollut) arkiastiastosta kaksi lautasta. Aterimia en viitsi edes laskea, niistä on hävittänyt lusikoita ja veitsiä ennenkin
*halaaruttaa ja ojentaa pientä vaahtosammutinta...ihan varmuuden vuoksi käden ulottuville*Sauhu nousee korvista, raivostuttaa. Mies on hävittänyt (minä se en ollut) arkiastiastosta kaksi lautasta. Aterimia en viitsi edes laskea, niistä on hävittänyt lusikoita ja veitsiä ennenkin
Menin pikkujouluihin asenteella "juon pari lasia boolia enkä enempää". Totuus: alkoi viinikin maistua kun muut juomat loppuivat. Normaalisti inhoan.Sitä sait mitä tilasit.
standardi pikkujouletMenin pikkujouluihin asenteella "juon pari lasia boolia enkä enempää". Totuus: alkoi viinikin maistua kun muut juomat loppuivat. Normaalisti inhoan.
Nauta on lehmän lihaa.Härkää osterikastikkeessa
Samoin, panostin lottoon 5 €.Hitto kun panostuttaa.
Siinä näviisastelijalle joka ei viitsinyt ottaa selvää ees omasta vittuil.. eiku väitteestään:Nauta on lehmän lihaa.
Missäs se härkä on
Saitko viinan maailmasta loppumaan juomalla?Menin pikkujouluihin asenteella "juon pari lasia boolia enkä enempää". Totuus: alkoi viinikin maistua kun muut juomat loppuivat. Normaalisti inhoan.
Joskus ollu niin että baareissa kun pyörii jonkun pikkujoulujen jälkeen esim niin juopottelu lopetettiin heti kun rahat tai viina loppu. Monesti ei loppuneet kumpikaan. Pilkku pelastiSaitko viinan maailmasta loppumaan juomalla?
Kauniita unikuvia, tinkuliini *pus*...ja mukavaa huomista päivääEi nyt menny ihan tää ilta täällä niinkuin ois voinu,aikaa olis ollu mutta kun ei niin ei. Huomenna palaan irliin joten....öitä.
jepOnk tää ketju ihan död?
Kjulla, tai ainakin mä oon, sillä mua ihanjustnytheti on toi Nukku- Ukkeli kaluttamassa, joten *vilkuttaa* mä lähden laittaan tän pöwwön tyynyn päälleOnk tää ketju ihan död?