Kumpaa naista sä muistutat (ks. kuva)

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pin
Ei mun tyyli ole tollanen eka, mutta noin ajatuksena kyllä enempi sitä, että välitän ulkonäöstäni ja terveydestäni.... Lopettaako muut äidiksi tultuaan rintaliivien käytön? :rolleyes:

En usko, että kukaan tulee koskaan näkemään mua tollasena mitä toi toka ja jos näkee, olen varmaan alkoholisoitunut ja pahassa krapulassa kotona.

Joo olen äiti.

vierailija
Kroppa on kyllä kondiksessa, mutta en ole ollut kovin huoliteltuja tyyppiä ennen rakkauttakaan Eli jotain tuolta väliltä on totuus. Ihan samalla tavalla mä nykyisin laittautunut kuin ennenkin, koska käytän vain ripsiväriä meikkinä.

vierailija
Mulla on 2 lasta ja näytän ensimmäiseltä. Olen hoikka, pukeudun niin kuin ennen lapsia, käytän korkoja, meikkaan välillä ja hiukset on pitkät. Ainoastaan rinnat on ei niin terhakat, mutta ei ne patalaputkaan ole.

En ole ollut kuin ykkönen ennen lapsiakaan mutta en ole kuin kakkonenkaan lasten jälkeen. Samanlainen kaikin puolin kuin ennen lapsiakin.
Veikkaan että olisin tänä päivänä samanlainen kuin mitä nyt vaikka ei olisi lapsiakaan.

En kumpikaan :D Oon hoikka ja hyväkroppainen (koska olen vielä nuori), mutten meikkaa tai käytä korkoja ja viimeistele hiuksia. On mulla siistit ja naiselliset vaatteet, mutten näytä kovin trenditietoiselta ja laittautuneelta. En ole äiti.

vierailija
Jotain noiden väliltä olen. Rupsahtamista on tapahtunut, osittai johtuu lapsista ja osittain geeneistä tai jostain muusta. Lapset vie rahaa PALJON ja ei ole esimerkiksi nyt vara käydä kampaajalla tai kosmetologilla.

vierailija
Olen viiden lapsen äiti ja se saa näkyä kropassa. Silmän aluset on mustat, kun tunteja ei ole riittävästi vuorokaudessa, mutta esim tukkani on todella paksu. Olen luonnonläheinen ollut aina ja tykkään puhtaasta raikkaasta olemuksesta, luonnollisuus on minulle tärkeää. Maks ripsiväriä voin laittaa.
Mahassa näkyy arvet ja kannan ne ylpeydellä. Takana on kolmen ison vauvan raskaudet sekä kaksosraskaus. Fyysisesti olen paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä. Käyn lenkillä 3-5 kertaa viikossa.
Eli olen jotain tuolta väliltä. Ollut aina ja tulen aina olemaan.

Vaihtelen noita kahta tyyliä, vaikka rintsikat multa löytyy aina. :)
Musta on hauskaa, että vaikka olenkin suurimmaksi osaksi huoliteltu, että välillä menen naturellina, en laita hiuksiani jne. Minusta on hauskaa että kanssaihmiset näkevät välillä minkänäköinen olen luomuna. Iho saa hengittää, hiukset lepää suihkunrakkaina.

vierailija
Enemmän mä tuota ekaa muistutan kuin tokaa. Olen viiden lapsen äiti, mutta olen aina tykännyt pukeutua nätisti ja pitänyt huolta siitä, etten liho eivätkä rinnatkaan kärsineet juuri yhtään, vaikka imetin yhteensä 8 vuotta. Meikkaan päivittäin ja hoidan hiukseni, jotka leikkuutan mun kampaajatytölläni vähintään kerran kuussa.

jjjjjjjj
rinnat kasvoivat raskausarpisiksi riippurinnoiksi jo murkkuna. sain myös allit, reidet, rinnat ja kyljet täyteen raskausarpia :(

ruumiinrakenteeltakin olen isoluinen, eli leveät hartiat, isot jalat, paksut polvet ja mun polviin kertyy sisäsivuille kamalat polviläskit. Leveän jalan takia korkokenkien tai edes naisellisten kenkien löytäminen on lähes mahdotonta. kauniita sandaaleita en ole löytänyt ikinä, kun jalkaterä mahtuu remmeihin, pohjassa on sitten 4cm liikaa pituutta. useimmat naisten paidat eivät sovi hartioista ja vyötörölle jää samallla ihan liikaa tyhjää tilaa.

ylipainoinen en ole ollut koskaan, mutta kaikinpuolin väärän muotoinen kyllä. ja ruma myös. jo ennen lapsia.

Pessimisti
No mutta eikö toi nyt käy ihan järkeen? Ennen lapsia pitää näyttää hyvältä, jotta pariutuminen on mahdollista ja kun geenit on saatu eteenpäin on myös pariutumisen tarkoitus täytetty. Sen jälkeen voi keskittyä olennaisempiin asioihin.

• Tykkää
Reactions: kekkari
vierailija
Ehkä keskimäärin olen puoliväli noista kahdesta ja tilanteen mukaan välillä kumpikin ääripää.

Vauva-aikana meni hetki, ennen kuin sain raskauskilot karistettua, mutta nyt kun lapset ovat jo koululaisia, niin kuntoilen ahkerasti ja tykkään muutenkin pukeutua siististi.

vierailija
Kropaltani tuo vasemmanpuoleinen, mutta vaatetuksen puolesta tuo oikea. Kolme lasta ikäväliltä 2-5v. Ehkä ensi vuonna on taas mahdollista miettiä jotain korujuttujakin :D

Ei oo lasten tulo vaikuttanut ulkonäköön millään lailla.

Ei tullu ajokoirankorvia tai raskausarpiakaan.:coffee:
Kiitän geenejä.

Laittaudun mielellään joka aamu.

Yhteistyössä