Kempeleen Kirkonkylän koulu kuljettanut matuja kouluun tutustumaan nuoriin!!!!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suvaitsevaisuus ei tarkoita sitä, että ollaan tyhmiä. Teinin äitinä minä olisin järkyttynyt jos lapseni juoksentelisi epämääräisen ikäisten viikon ajan Suomessa olleiden muukalaismieten perässä.
Vaikuttaa juurikin että suvaitsevaisuus tarkoittaa tyhmää. Mikä ihmisiin on mennyt että luotetaan hölmösti juuri tulleisiin miehiin yhdestä maailman vaarallisimmista maista, ja vaarallinen se on juuri näiden takia. En voi muuta kuin ihmetellä tätä tyhmyyden määrää.

kempeleläinen
Vaikuttaa juurikin että suvaitsevaisuus tarkoittaa tyhmää. Mikä ihmisiin on mennyt että luotetaan hölmösti juuri tulleisiin miehiin yhdestä maailman vaarallisimmista maista, ja vaarallinen se on juuri näiden takia. En voi muuta kuin ihmetellä tätä tyhmyyden määrää.
On matut käyneet vierailulla meidänkin lasten koululla Kempeleessä.
Etukäteen ei tiedotettu koululta, että tulevat.

Suomessa raiskataan vuosittain noin 100 10-14 vuotiasta lasta. Pitäisikö meidän nyt joka keissistä alkaa selvittämään kuka tutustutti Uhrin ja tekijän, vai keskittyä johonkin oleellisempaan?
Ja näistä kuitenkin suurin osa ihan kotoperäisiä tekijöitä, miksi ihmeessä ap et ole näistä 99 muusta meuhkannut täällä?

vierailija
Siis minkä ikäisille lapsille noita tutustumisköyntejä on kaavailtu?
Ihan hullua. Koko ajatus on tuhoontuomittu. Turvapaikanhakijat tulevat kulttuurista, jossa tytöt ja pojat eivät kaveeraa keskenään. Samoi on tunnustettu, että maahanmuuttajille ei ole resurssien puutteen vuoksi tarpeeksi kerrottu kulttuurien eroista. Ja sitten lähetetään lapset ja teinit kotouttamaan näitä miehiä.
Kenelle voi tulla näin hullu ajatus mieleen?

vierailija
(y)
Kannatettavaa toimintaa. Esim joukkuelajien kautta nuoret saa yhteistä tekemistä ja nuorissahan se on tulevaisuus. Et kai ap oleta että nuoret ovat yhtä umpimielisiä ja pelkureita kuin sinä. He ovat syntyneet globaalin maailmaan ja tietävät ettei ulkomaalaisuus tee ihmisistä hirviöitä.
Toivotaan että saadaan enemmän yhteistä toimintaa nuorille, sillä tavalla tätä maata rakennetaan, ei vihalla ja pelolla.
Siellä on teini raiskattu. Miten ihmeessä voit jaksaa tällaista idioottisuvakkilässytystä? Laitapa oma tyttäresi sinne kokeilemaan tätä yhteistä toimintaa. Sinulla ei tietenkään ole lapsia, joten voit aivan mainiosti sivusta huudella ja laittaa muiden lapset alttarille oman typerän ja kuvottavan aatteesi takia. T. ulkomaalaisen puoliso joka ei kuitenkaan monikulttuurin aatteen takia ole menettänyt järkeänsä

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Voi herranjestas, onko pakolais-teinejä siis yritetty tutustuttaa paikallisiin nuoriin ja päinvastoin. Aivan järkyttävää.

Not.

On se elämä vaikeaa taas.
Toivottavasti ymmärrät, että kyseessä on aikuisia miehiä, jotka esiintyvät alaikäisinä, joiden iästä ei voida olla varmoja, heidän taustoistaan ei tiedetä yhtään mitään. Vaikka halutaan miten paljon ehkäistä ennakkoluuloja, niin en tiedä kannattaako se tehdä lastemme kustannuksella. Se on eri asia, jos lapset leikkii toisten lasten kanssa. Nyt kyseessä on kuitenkin aikuiset miehet, joitka tulevat kulttuurista, jossa on ihan sopivaa raiskata yksin kulkeva nainen ja jos teko tulee esiin, nainen kivitetään yhteisön toimesta. Näissä kulttuureissa on myös sopivaa naida 9- vuotias.

Ehkä sunkin pitäisi miettiä hetki järjellä tätä asiaa.

Jotenkin menee sanattomaksi että lapset uhrataan tässä unelman toteuttamisessa, miksi ei aikuiset itse mene sinne hillumaan? Eikö olisi parempi edes odottaa jonkun aikaa ennenkuin näitä aletaan tutustuttamaan suomalaisiin lapsiin? hirvittää tämä sinisilmäisyys tässä maassa, eikö kukaan enää matkustele ulkomaille itse huomaamaan ettei ne kaikki ole niin ihania ja täydellisen puhtoisia kun täällä kuvitellaan?
Ihan sairasta ja järkyttävää touhua...

Pessimisti
No nyt ollaan taas niin progressiivista, että oksat pois. Kyseessä siis ihmisiä, joiden taustoista ei tiedetä käytännössä yhtään mitään, jotka voivat paeta esim. tekemiensä rikosten vuoksi. 1-2 viikkoa maassa ja järjestämällä järjestetään ajanviettoa alaikäisten kanssa? Välillä ei jaksa edes yrittää ymmärtää..

Kyllä minä ainakin haluaisin tutustua kyseisiin herroihin ennen kuin patistaisin tyttäreni viettämään heidän kanssaan aikaa. Mutta mä olenkin aika epäluuloinen ihminen.

vierailija
Tuossahan se oli. Nina twiittaajako siellä ei taas osaa googlata???? Mutta eihän suo kukaan haluakaa
Fakta on että kirkonkylän koulu kempeleessä tutustutti raiskaajan tyttöön!! Kuinka meni näin omasta mielestä
Mitä helvettiä sä oikein sössötät? Näin sen Helmi-viestin, mutta haluaisin nähdä myös Kempeleen fb-ryhmän keskusteluista kuvakaappauksia, KOSKA EN HYVÄKSY MATUJA OLLENKAAN.

vierailija
No nyt ollaan taas niin progressiivista, että oksat pois. Kyseessä siis ihmisiä, joiden taustoista ei tiedetä käytännössä yhtään mitään, jotka voivat paeta esim. tekemiensä rikosten vuoksi. 1-2 viikkoa maassa ja järjestämällä järjestetään ajanviettoa alaikäisten kanssa? Välillä ei jaksa edes yrittää ymmärtää..

Kyllä minä ainakin haluaisin tutustua kyseisiin herroihin ennen kuin patistaisin tyttäreni viettämään heidän kanssaan aikaa. Mutta mä olenkin aika epäluuloinen ihminen.
Peesi tälle! (y)

vierailija
Kempeleen koulujensivuilta kopsattu
:
Verkostoon kuuluvat koulut ovat globaalikasvatuksen edelläkävijöitä ja mallikouluja, joissa oppilaat perehtyvät:

- globaaleihin kysymyksiin ja YK:n järjestelmään

- ihmisoikeuksiin

- demokratiaan

- kulttuuriperintöön

- kulttuurienväliseen oppimiseen

- ympäristönsuojeluun

Koulumme on ollut yksi Unesco ASPnet –kouluista vuodesta 2002 asti ensin Kempeleen yläasteena ja nyt Kirkonkylän yhtenäiskouluna. Kirkonkylän yhtenäiskoulun Unesco-työtä koordinoi kansainvälisyystiimi ja koulun Unesco-vastaavana toimii Kristiina Takala.

vierailija
Kempeleessä on matuja kuskattu muihinkin kouluihin, jopa ala-asteelle. VANHEMMILTA EI OLE KYSYTTY !!!!!

Jos minun lapsi olisi ko. koulussa nostaisin sellaisen paskamyrskyn.. mutta nyt en voi. Eivätkö Kempeleläiset vanhemmat toimi ? Valitusta niin ylös että opettajat saavat rangaistuksen

Yhteistyössä