Allahu akbar sister.Karmii. Kun joku on noin hölmö ja mielenvikainen, että ylipäänsä pitää koko aika toistella jotain Jeesusonherraa tai hallulujaa ja liittää se johonkin ampumiseen. Hallelujaa, kato meni paskaks koko tyyppi.
Mä oon järkyttynyt.
Jep. Lyödä pitäs sitä tyyppiä. Se viel kulkee ympäri suomee "evankelioimassa" eli lähinnä siis huutelee ohikulkijoille revohkansa kanssa.Allahu akbar sister.
Joo. Mä vaan järkytyin, kun tajusin, että ihan oikeasti kristitytkin tekee tuommoista. Että ei ole tuon enempää tilannetajua. Ja tietysti riitä tuli aikaiseksi kun joku kommentoi, että ompa huono sihti. Aggressiivisesti alko tää tyyppi vastailla. Ja joku kommentoi myös, että olihan tuossa ihan tappaviakin osumia. Siis ei haloo.Maailma on täynnä pipipäitä, nyt ne vielä pystyvät kuvaamaan oman pipipäisyytensä nettiin muidenkin riesaksi.
Toivottavasti saat olon tasaantumaan ja unta, kun menet nukkumaan.
osittain on, mutta lunta maassa.Huomentaaaa!!!
Tänään on huomattavasti parempi aamu kuin eilen
Täällä on juuri ja juuri nurmikko valkoisena, ei vielä tartte kolaamaan lähteäosittain on, mutta lunta maassa.
ja huomenta.
Joo. Mä vaan järkytyin, kun tajusin, että ihan oikeasti kristitytkin tekee tuommoista. Että ei ole tuon enempää tilannetajua. Ja tietysti riitä tuli aikaiseksi kun joku kommentoi, että ompa huono sihti. Aggressiivisesti alko tää tyyppi vastailla. Ja joku kommentoi myös, että olihan tuossa ihan tappaviakin osumia. Siis ei haloo.
Sattuuko selkään niin kovin? Mulla oli joskus silleen, että kävelemään pystyin ihan hyvin, mutta istuessa tuli alaselkään ihan järjetön paineen tunne. Ilmeisesti jotain nikamaa puristi. Kesti muutaman päivän ja meni ittekseen ohiHuomenta! Hyvin paljon huonosti nukuin. Nyt hädin tuskin pystyn istumaan.
Ei pysty istumaan, nousemaan ylös tai makaamaan ilman kovaa kipua. Seisten helpointa, mutta sitäkään ei jaksa kovin kauaa. Vali vali, tänään lääkärille troppia hakemaan.Sattuuko selkään niin kovin? Mulla oli joskus silleen, että kävelemään pystyin ihan hyvin, mutta istuessa tuli alaselkään ihan järjetön paineen tunne. Ilmeisesti jotain nikamaa puristi. Kesti muutaman päivän ja meni ittekseen ohi
Paheksun. Erittäin vahvasti.No voi, täällä satelee jotain valkoista.
AhaPaheksun. Erittäin vahvasti.
Tulispa Majuri paheksumaan ja ahattelemaan, me ollaan vain halpoja kopioita
Joo, ketjutoverillinen halausTulispa Majuri paheksumaan ja ahattelemaan, me ollaan vain halpoja kopioita
Toi kuulostaa siltä, että saikku ja kunnon relaksantit ja kipulääkkeet oisi paikallaanKohta pitäisi yrittää mennä pesulle ja pukeutumaan. Kovia tavoitteita tälle päivälle. Saiskohan sitä kerrankin saikkua?
Ainakin lääkkeet ois poikaa. Pieni liike tekee hyvää eli jollain tavalla täytyisi saada kammettua itsensä liikkeelle. Mies saa raahata mut lekuriin tänään. Nyt kaipais sitä omaa autoa ettei tarvis lähteä bussilla rytkyttämään.Toi kuulostaa siltä, että saikku ja kunnon relaksantit ja kipulääkkeet oisi paikallaan