The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Karmii. Kun joku on noin hölmö ja mielenvikainen, että ylipäänsä pitää koko aika toistella jotain Jeesusonherraa tai hallulujaa ja liittää se johonkin ampumiseen. Hallelujaa, kato meni paskaks koko tyyppi.

Mä oon järkyttynyt.

Maailma on täynnä pipipäitä, nyt ne vielä pystyvät kuvaamaan oman pipipäisyytensä nettiin muidenkin riesaksi.
Toivottavasti saat olon tasaantumaan ja unta, kun menet nukkumaan.
Joo. Mä vaan järkytyin, kun tajusin, että ihan oikeasti kristitytkin tekee tuommoista. Että ei ole tuon enempää tilannetajua. Ja tietysti riitä tuli aikaiseksi kun joku kommentoi, että ompa huono sihti. Aggressiivisesti alko tää tyyppi vastailla. Ja joku kommentoi myös, että olihan tuossa ihan tappaviakin osumia. Siis ei haloo.

Joo. Mä vaan järkytyin, kun tajusin, että ihan oikeasti kristitytkin tekee tuommoista. Että ei ole tuon enempää tilannetajua. Ja tietysti riitä tuli aikaiseksi kun joku kommentoi, että ompa huono sihti. Aggressiivisesti alko tää tyyppi vastailla. Ja joku kommentoi myös, että olihan tuossa ihan tappaviakin osumia. Siis ei haloo.

Kautta historian uskonnon varjolla on sodittu, joko vääräuskoisia vastaan tai omaa näkemystään levittääkseen. Samalla tavalla kristityt kuin muutkin. Fanaatikot on fanaatikkoja, ihan sama minkälainen merkki sen pyhän kirjan kannessa on

Sattuuko selkään niin kovin? Mulla oli joskus silleen, että kävelemään pystyin ihan hyvin, mutta istuessa tuli alaselkään ihan järjetön paineen tunne. Ilmeisesti jotain nikamaa puristi. Kesti muutaman päivän ja meni ittekseen ohi
Ei pysty istumaan, nousemaan ylös tai makaamaan ilman kovaa kipua. Seisten helpointa, mutta sitäkään ei jaksa kovin kauaa. Vali vali, tänään lääkärille troppia hakemaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä