Onko joku uskaltanut poiketa tästäSiitähän on puhuttu jo monta kertaa, että palstaillessa on koko ajan f-hattu kuupan suojana
Onko joku uskaltanut poiketa tästäSiitähän on puhuttu jo monta kertaa, että palstaillessa on koko ajan f-hattu kuupan suojana
täällä ei eikä tarviikkaan.Täälläkin näkyi jo räntää satavan
Saa tietenkinSaako.... Saahan.... Jooko
Paistaa joulutorttuja
Saako.... Saahan.... Jooko
Paistaa joulutorttuja
täällä ei eikä tarviikkaan.
Suojaa se auto vaikka näinMul o tääl 7 kissaa, 3 koiraa ja 5 mukeloa vahdittavana. Ei kerkee palstailee
Mun on pakko päästä pesee mun auto huomenna tai maanantaina. 7km suuntaansa tollasta loskasta hiekkatietä ja auto o kattoonsa myöden kurassa. En tykkää.
Kyllä luminen maa aina mustan maan voittaa tähän aikaan vuodestatäällä ei eikä tarviikkaan.
Hienoja noi koiratortutSaako.... Saahan.... Jooko
Paistaa joulutorttuja
Oon tän vissiin enenkin laittanu, mut menköön...Nythän on muutenkin pikkujouluaika niin kyllä varmaan joulutortut ja joulupiparit maistuu
No tottakaiiiii!
Kaapista löytyisi tuommonen. Pitäisikö ihan vähän maistella torttujen kera
Syntyy syntyy.Pitääkö tänäänkin muka syödä?
Röökiä on, joten kauppaan en taatusti lähde.
Vilkaus muonakomeroon kertoo, et siellä on makaronia, paseerattua tomaattia ja soijarouhetta. Jos noit laittaa kattilaan, niin siit syntyy syömäruokaa?
Vaihtoehto on kaurapuuro. Tai cornflakesit ilman maitoa.
Olet poro.Voisiko joku kertoa onko avatareni nyt Aileen Wuornos vai punanenä poro?
Mulle näkyy punanenä, vaikka lähtiessä oli Aileen.
Tulee mieleen vanha viisaus "elämä on kuin suklaarasia, koskaan ei tiedä mitä saa" -Forrest Gump-
Poro näkyy mulle.Voisiko joku kertoa onko avatareni nyt Aileen Wuornos vai punanenä poro?
Mulle näkyy punanenä, vaikka lähtiessä oli Aileen.
Tulee mieleen vanha viisaus "elämä on kuin suklaarasia, koskaan ei tiedä mitä saa" -Forrest Gump-
sinulta puuttu perustarvikkeet kaapista. oluesta ja makkarasta saa oivan sopan joka täyttää loistavasti miehen ravintotarpeet.Pitääkö tänäänkin muka syödä?
Röökiä on, joten kauppaan en taatusti lähde.
Vilkaus muonakomeroon kertoo, et siellä on makaronia, paseerattua tomaattia ja soijarouhetta. Jos noit laittaa kattilaan, niin siit syntyy syömäruokaa?
Vaihtoehto on kaurapuuro. Tai cornflakesit ilman maitoa.
Poikamiesäijän muonakaappi on usein puutteellisesti varustettu.sinulta puuttu perustarvikkeet kaapista. oluesta ja makkarasta saa oivan sopan joka täyttää loistavasti miehen ravintotarpeet.