Majurin tapaan PÄIVÄÄ ketjuun.
No jos näet näppäillä oikeet summat niin takkutukka on ihan sexyä.Hyvä startti päivälle. Juoksin pysäkille tukka märkänä takki ja huivi kainalossa ja tajusin et lasit, hiusharja ja ponnarit jäi kotii. Oon sit se kierosilmä takkutukka myyjä..
No juu niin kannattaa. Meillä taitaa kaikki olla jo ihan täpinöissään täällä onhan tätä jo keväästä saakka odotettu..Hyvää kannattaa odottaa, vaikka voisin kuvitella että tiukkaakin tekis ...mutta sitten kun pääsette kurvaileen tien päälle niin johan helpottaa
Nautitte vaan maisemista ja yhdessä olemisesta ansaitusti !
..oiii, onko siellä katonrajassa Mr Toffosen oma pyhättö, mistä hän ammentaa päivämantraansa esiin?...Tänään pidän oikein räväkän siivouspäivän. Miehen ilme: väsynyt, huokailee ja mulkoilee yläviistoon.
Hyvä idea, kolme ässää käyttöön. Mutta miten kuulostaa jotenkin politiikalta..oiii, onko siellä katonrajassa Mr Toffosen oma pyhättö, mistä hän ammentaa päivämantraansa esiin?...
Kuules. Sun täytyy markkinoida se oikein. Eli kyseessähän ei ole yhden ässän päivä eli pelkkää siivousta vaan. Kyseessähän on vähintään kolmen ässän päivää mikä sisältää pikkasesti siivousta mutta sitäkin tehokkaammin, oikein runsaasti suukottelua siivouksen lomassa ja kaiken kruunaa seks...sekstettinen musiikkielämys korkeine huippuineen ja mahtipontisine lopetuksineen......
Joo. Mä meen keittiöön sen puuron ääreen. Mukavaa siivouspäivää Toffolaan ....
...mulla on oikeesti sen verran syheröllään tää yläkuuppanen, että ei todellakaan pieneen mieleenkään tullut politiikka aatoksiin mukaan (hyvä kun osasin sen sanan edes kirjottaakaan)...! No, jos se numeroista kiinni on, niin vetoa ainakin vähintään kuuteen ässään - suukkosia ei ikinä saa liiaksi asti!Hyvä idea, kolme ässää käyttöön. Mutta miten kuulostaa jotenkin politiikalta
...autsistakeikkaa...siihen tuli vissiin pikkusita tilannearviointihöttöstelyä mutta tänään sitten yhdessä reinoreiskailette rennosti ja olette vaan . Mikäs muuten sen hienompaa onkaan ...vai meneekö ihan vallan liian siirappiseksi olemiseksi?Huomenta vaan.
Narttusen pikkujoulut vähän venähti, kysyin josko ukkokulta nappaisi kyytiin keikan ja roudauksen jälkeen kun olivat suht lähellä meidän pikkujoulupaikkaa
Ihanaa - ne unet tulivat sitten tarpeeseen!Juku. Mä sit kiskoin unta reilut 12 tuntia.
Nyt kaffetta! Ja avotuliriska-ainekset odottavat pöydällä jotta tuli hiipuu hiillokseksi.
Voi paska!Joku on päättänyt ettei tänään siivota. Selästä meni jotain (taitaa se yks välilevy taas kenkutella) ja kuljen kaksinkerroin. Tempaisin itseni sohvalta liian räväkästi ylös. Pieni hidaste päivässä, ärrimurri.
Eli tiedossa on myös saunan lämpöhoitoa ja selän sivelyä ...otahan hissukseen siellä, siivoatte tai ette, kunhan yhdessä vietätte aikaa ja nautitte olostanne. Mr Toffonen hoitanee ne raskaimmat osuudet alta pois .Joku on päättänyt ettei tänään siivota. Selästä meni jotain (taitaa se yks välilevy taas kenkutella) ja kuljen kaksinkerroin. Tempaisin itseni sohvalta liian räväkästi ylös. Pieni hidaste päivässä, ärrimurri.
Siellä on hyvä sarjisdivari.Päivää
Tänään vierailen tampereella.
.."..elämä on suklaavaahtoa"...!Mun treenit en ala. Just viimeksi opettelin liikkeitä, joilla kuntoutetaan välilevyvammasia. Elämä on
Oi, Tampere on niiiin kiva kaupunki ! Vietähän mukavaa päivää sielläPäivää
Tänään vierailen tampereella.