Aha, musaa, ei huono idea!
WKND!
Oih NERO! Hyvä kun muistutit.
Tää ei voi mennä keneltäkään ohi.
..mä mittään äkäsellä tuulella oo, vaan harjottelen nääs tooooosi hiiidastetusti tota moon walkia...*hitossako ne piilokamerat nyt ovat...luimistelee ja elli epäileväisenä tsiigailee kaikkia mahdollisia nurkkia ja epäilyttäviä kuvakulmia*Sain aikas hyvän kuvan myös FreezeCatista.
Tossa hän kyl on tavoilleen poikkeuksellisesti hieman äkäisellä päällä. Mut kukapa ei olis saadessaan ämpärillisen kylmää vettä niskansa?
Äyyyh, toihan on aivan mahtavaa !! Ja eikös sinne oo oikein luvattu rapasakoita pakkasiakin <3..voi jukupätkä sentään, oisko hillittöntä olla siellä tassuttelemassa ja kuuntelemassa sitä ihanaa narskahdusta kenkästen alta ....!Kuusamossa on ihan täys talvi ja Rukalla jokunen rinne auki. Hiihtolatujaki pitäs olla.
Empä muuten oo, mutta kuuntelen tän jlk.Kai oot jo kuunnellu Nerolta maistiaisia Two Mindsin muodossa? Aika pärisevää sitten Second Realityn jälkeen
niin siis tua a2m on menossa siihen suuntaanÄyyyh, toihan on aivan mahtavaa !! Ja eikös sinne oo oikein luvattu rapasakoita pakkasiakin <3..voi jukupätkä sentään, oisko hillittöntä olla siellä tassuttelemassa ja kuuntelemassa sitä ihanaa narskahdusta kenkästen alta ....!
Hui kamala, hyvät kylmät väreet!Kai oot jo kuunnellu Nerolta maistiaisia Two Mindsin muodossa? Aika pärisevää sitten Second Realityn jälkeen
Oi! @alastulossa mättää :lle sitten tooooosi kivaa reissua ! Maiseman vaihdos on aina hyvästä - oon varmaan sanonu tonkin miljuunasti, antenniantenni - ja pääseepähän ainakin yksi ketjulainen kunnolla nauttimaan lumesta ja orastavasta talvikokemuksestaniin siis tua a2m on menossa siihen suuntaan
EI!Onko tässä yhteiskunnassa oikeasti mahdollista kasvattaa lapset olemaan olematta innoissaan synttäreistä, joulusta jne. kulutusjuhlapaskoista? Ilman mitään uskonnollista taustaa. Mua ahdistaa ja halveksuttaa ajatuskin siitä, että pitäis järkätä synttäreitä ja halloweeneja ja jouluja ja muita, ja että oma lapsi vielä ehdollistuis siihen että tiettyinä päivinä saa turhia lahjoja.