Lipsinen 4.vasemmalta. Lunis 2.vasemmalta. Kurttu 1. vasemmalta. Famipamppu 3.vasemmalta.
aisankannattaja 1.oikeelta. Kaikki ei mahtuneet kuvaan..
Lipsinen 4.vasemmalta. Lunis 2.vasemmalta. Kurttu 1. vasemmalta. Famipamppu 3.vasemmalta.
aisankannattaja 1.oikeelta. Kaikki ei mahtuneet kuvaan..
Ja miehän näytän olevan tuolla oikealla ikkunassa.Minulla taas on kuva kodistasi:
Vähänkö olis päheetä päästä viettää ketjun kanssa viikonloppua johonkin kummituslinnaan!!!!!!!!!!Minulla taas on kuva kodistasi:
TervetuloaVähänkö olis päheetä päästä viettää ketjun kanssa viikonloppua johonkin kummituslinnaan!!!!!!!!!!
Vanhaa piparia koko vuosi
Me lähetään viikon päästä Rukalle viikoks. Toivottavasti siellä ois talvikamppeille käyttöäVoi olla ettei talvisaappaita tartte, märkä talvi tulossa
No höh, toikin kaveri avas just Zalandon paketinVähänkö olis päheetä päästä viettää ketjun kanssa viikonloppua johonkin kummituslinnaan!!!!!!!!!!
Eihän tuossa ppiparissa ole siveetöntä, sehänon toi kottikärryleikki
Mä en tuu sun kaa kummitusjunaanOon niin pelokas, että musta näkyis aina vaan vilaus ja kuuluis sellanen hysteerinen kiljuminen, kusivanasta voi päätellä mihin suuntaan oon menny.
PÖÖ!Nyt varovasti, juon kahvia.
No höpsis! Sulle pitäis vaan keksiä miellyttävämpää tekemistä. Vaikka jonkun hameenhelman alla. "Se mitä ei näe, ei pelota".Oon niin pelokas, että musta näkyis aina vaan vilaus ja kuuluis sellanen hysteerinen kiljuminen, kusivanasta voi päätellä mihin suuntaan oon menny.
Nyt varovasti, juon kahvia.